<

Нові труками, поліцейські фантоми і обов’язковий ТО: які зміни очікують водіїв у 2021

Цей запис опубліковано більш як рік тому
08:20 | 7.01.2021 / Новини / , , /
Перегляди
16
/ коментарі 4

Новий 2021 рік принесе українським водіям чимало новацій – поліцейські фантоми, «листи щастя» для водіїв вантажівок, нові труками та камери автоматичної фіксації перевищення швидкості. Та серед головних – автовласникам планують повернути обов’язковий техогляд приватного транспорту. А перевіряти технічний стан авто поліцейські зможуть прямо на дорозі. Оскільки вже мають спеціальні технічні лабораторії на колесах.

Про це йдеться в ТСН.

Із кольорового принтера виходить перший «лист щастя» для водія-порушника вантажівки – перевищення дозволеної ваги зафіксував автоматичний комплекс зважування в русі під Києвом. І передав інформацію в центр обробки даних Укртрансбезпеки.

Комплекс фіксує масу, навантаження, габарити, швидкість, робить світлини і передає дані. У разі порушення інспектор в офісі виносить постанову та накладає штраф. На оформлення одного протоколу витрачається не більше двох хвилин.

«Людина, яка заповнює все вручну, допускає помилки, випадково чи не випадково, комп’ютер помилку допустити не може», – пояснює голова Укртрансбезпеки України Єгор Прокопчук.

В Україні торік збудували 40 комплексів зважування в русі, тринадцять з них вже передають дані до центру обробки. Ще сто комплексів планують побудувати цьогоріч. Поки що всі вони працюють в тестовому режимі і чекають легалізації від парламенту.

За кілька місяців виїдуть полювати на українські дороги поліцейські автомобілі фантоми. Приховано, без розпізнавальних знаків, в русі вони фіксуватимуть порушення швидкості автівок, які їдуть попереду, позаду, збоку і навіть в зустрічному напрямку. Нині на перші чотири автомобілі встановлюють комплекси фіксації порушень “Фантом”. Система має чотири відеокамери, блок управління, планшет та принтер. Приховані маячки та сирена вмикатимуться, коли фантом зафіксує порушника.

У 2021 році на бойове чергування вийдуть і труками нового покоління. 72 прилади вимірювання швидкості вже передали патрульній поліції. Їхня відмінність від попередників – робота на тринозі в автоматичному режимі.

«Поліцейському не треба стояти, щось нажимати і щось фіксувати, трукам сам буде фіксувати всі порушення швидкості і передавати на планшет поліцейському і вже в залежності від ситуації поліцейський буде або сам зупиняти автомобіль, або передаватися в центр обробки даних, як зі звичайної камери», – пояснює голова держагенства інфраструктурних проєктів України Кирило Хом’яков.

До нових трукамів приєднаються і три сотні додаткових камер автоматичної фіксації швидкості. Нині в столиці, Київській та Львівській областях працюють 48 таких приладів. За пів року роботи вони назбирали майже 200 млн гривень штрафів. Можливості камер планують розширити і фіксувати інші порушення: рух смугами громадського транспорту, проїзд на червоне світло, виїзд на зустрічку. Для гонщиків обіцяють підвищити штрафи.

«За перевищення понад 50 км на годину, суттєві перевищення штрафів – вже буде не 510 грн, а 3400 грн, яким передбачено в законопроєкті», – розповідає перший заступник начальника департаменту патрульної поліції України Олексій Білошицький.

За три роки аварійність на українських дорогах планують зменшити на третину. Амбітним планам поліції мають допомогти 30 мобільних техстанцій – це автобуси зі спеціальним обладнанням, за допомогою яких можна перевірити систему кермування, фари, протектор шин, рівень шуму, тонування скла. І все це зможуть перевіряти просто на дорозі, якщо у поліції виникнуть питання до технічного стану вашого автомобіля.

Новий прибор перевіряє рівень СО2 – він здатен заборонити експлуатацію половини українських автомобілів. Представники радянського автопрому і легалізовані євробляхи вимоги по рівню викидів вуглецю навряд чи пройдуть. А обов’язковий технічний огляд приватного транспорту мають повернути у 2021 році. 

«Це буде поступово запроваджуватись, щоб всі змогли до цього звикнути. Спочатку, які вперше імпортуються, потім при переобладнані, потім маємо прийти, коли авто раз на два – на три роки буде проходити обов’язкове ТО», – каже міністр інфраструктури України Владислав Криклій.

Проводити техогляд будуть приватні компанії, процедуру проходження фільмуватимуть і в разі вдалого проходження видаватимуть талони ТО. Чиновники і поліція обіцяють в процес не втручатися і переконують – техогляд за хабарі, то в минулому. Але обов’язкове ТО ще мають затвердити парламент. Там суперечки щодо необхідністі повернення техогляду тривають вже кілька років.




коментарів: 4
  1. А шо, раніше не було держагенства інфраструктурних проєктів України ?Новий прибор перевіряє рівень СО2 – він здатен заборонити експлуатацію половини українських автомобілів,- то ви ведете боротьбу з українським автопромом ?

  2. А поліцейський авто проходити будуть техогляд, а то за декілька років скільки їх розбили. Через технічний стан чи через дурні голови?

  3. Нехай спочатку рівень життя в країні піднімуть, до європейського рівня, а тоді вже міряють СО! Більше, ніж половина українського автопарку – хлам, але люди, не мають за що купити нову машину, яка б відповідала сучасним вимогам екології. В Україні, простому робітникові, з зарплатою, в 6000грн, на новеньку автівку, просто не реально заробити.Мабуть варто нашим чинам, врахувати реалії нашого життя.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

6 Жовтня, Неділя
5 Жовтня, Субота