<

У Києві обговорили перспективи розвитку туризму у громадах Нововолинська та Володимира

Цей запис опубліковано більш як рік тому
14:19 | 3.06.2021 / Володимир, Нововолинськ / , /
Перегляди
754
/ коментарі 2

Туризм – це не просто бізнес, а чітко поставлені цілі! Таким був головний меседж зустрічі народного депутата Ігоря Гузя та міських голів Володимира-Волинського і Нововолинська – Ігор Пальонка та Карпус Борис з Анною Романовою, виконавчим директором Асоціації індустрії гостинності України, що відбулася 2-го червня у Києві.

«У більшості туризм це – сезонний сервіс. Наша стратегія – задіювати території, людей, сервіс на 12 місяців у рік», – такі цілі ставить перед собою пані Анна у своїй щоденній роботі.

Тому команді нардепа було так важливо зустрітися з нею, щоб перейняти успішний досвід і максимально залучити туриста у два міста – Володимир-Волинський та Нововолинськ, а також у навколишні громади. Парламентар під час зустрічі пояснив власне бачення розвитку туризму в регіоні Прибужжя.

«Ми хочемо, щоб туристи, подорожуючи на Заході України, їхали не лише до Львова, але й Володимира і Нововолинська. Дороги у нас зроблені. Міста дуже близько до митного посту «Устилуг», а це означає, що величезний транспортний потік йде через Володимир. І ми хочемо орієнтуватися саме на цих людей. Є також перспектива навколо Володимир-Волинської громади – оленяча ферма, відомий Зимнівський монастир, зробимо у ДЗОТі, що неподалік Устилуга, сучасний інтерактивний музей Другої Світової війни. У нас є підприємець, який розводить сомів. З цього теж можна зробити «фішку». Ми пишаємося «Волинським Фаберже» Анатолієм Бойком і теж будемо думати, як привернути увагу туристів до його унікальних робіт. Планів дуже багато і ми «заряджені» на результат», – зауважив Ігор Гузь.

Директорка Асоціації пояснила, що багато проекцій потребують суттєвого фінансування. Повинна бути також і хороша команда, щоб розвивати туризм. Нардеп запевнив, що у цьому проблем немає і в двох містах працюють професійні заступниці міських голів, які курують цей напрямок.

Також Анна Романова розповіла, що дуже важливо визначити цільових споживачів, для яких і сформувати якісний турпродукт.

«Туристи мають хоча б на добу залишитися у місті – це головна економічна складова туризму. Мають бути професійні екскурсанти. Слід активно розвивати готельну базу – і це буде успіх. Через ковід сьогодні більше варто орієнтуватися на внутрішнього туриста. Ви маєте наперед бачити, говорячи про місто, який образ воно малює. Як творці з «нуля», повинні це зробити і «зацементувати».

Про Нововолинськ я так багато чула від Ігоря завдяки тому, що він з трибуни парламенту постійно відстоює права шахтарів (усміхається – ред.). Про Володимир у мене уява, що це церкви – дуже доглянуті. А також варто звернути увагу на роботу в соціальних мережах, щоб продукувати там якісний контент», – поділилася досвідом фахівчиня.

Наприкінці зустрічі Ігор Гузь запросив пані Анну на Волинь, щоб допомогти розвивати спільний напрямок.




коментарів: 2
  1. У свій час ми проводили багато екскурсій по Володимиру Волинському. Це були добрі часи Нововолинського екскурсбюро

  2. Найпопулярнішими будуть дороги, які “у нас зроблені” якшо вірити депутату.
    Бо турист один одному розкаже як не мають виглядати зроблені дороги і кожен схоче побачити власними очима.
    Так шо за цільову аудиторію ставте тих, хто знає як виглядають справжні зроблені дороги – Шведів наприклад.

    Нововолинськ перейменуйте у Полтава-2 і Шведи точно табунами попруть!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

4 Травня, Субота