<

Маршрут та візуалізація: автопілоти Tesla і Google порівняли в однакових умовах

Цей запис опубліковано більш як рік тому
12:52 | 10.03.2021 / Новини / , /
Перегляди
3
/ Коментарі відсутні

Відомий американський експериментатор провів чергове тестування високих автомобільних технологій, порівнявши автопілоти Tesla і Google.

Про це повідомляє Naked Science, – передає Укрінформ.

Відтак, автор каналу Whole Mars Catalog порівняв два найвідоміших автомобільних автопілоти: системи розробки Tesla і Waymo – дочірньої структури Alphabet, яким володіє Google.

Експериментатор взяв дві точки в місті (судячи з усього, це Фінікс в Арізоні, але точно не вказується) і спробував проїхати між ними спочатку на роботаксі Waymo, а потім на своїй Model 3.

Початок маршруту та його кінець були однаковими, а ось шлях машини вибирали самі. Для більшої безпеки тесту його проводили пізно вночі, так що, на жаль, спостерігати взаємодію автопілотів з іншими учасниками руху не вдалося. Отже, що можна помітити в цьому короткому ролику: 

  • Waymo всіляко уникає лівих поворотів, можливо – як більш небезпечних, через що маршрут займає вісім хвилин;
  • Tesla FSD поводиться як досвідчений водій, який знає місто, – вибирає найкоротший маршрут (п’ять з невеликим хвилин)  та йде на сміливі маневри з поворотом наліво;
  • в салоні використовуваного Waymo мінівена Chrysler Pacifica Hybrid щось жахливо деренчить – мабуть, захисне скло, що запобігає доступу пасажирів до переднього ряду і органам управління;
  • обидві машини прекрасно візуалізують те, як вони бачать навколишній світ, просто кожна по-своєму; в обох випадках рух плавний, без різких розгонів і гальмувань, автопілот обов’язково зупиняється на вимогу знаків;
  • Tesla іноді не вважає за потрібне включати «поворотники» (можливо, на відео просто не помітно) і може перебудуватися через суцільну лінію (що заборонено не в усіх випадках і нерідко ігнорується людьми-водіями);
  • інших істотних відмінностей в стратегії водіння непрофесійному погляду не помітно.

Waymo експлуатуються на обмежених територіях і отримати доступ до сервісу їхніх роботаксі в якості пасажира поки можна тільки за запрошенням.

Плюс кількість тестових машин обмежена кількома тисячами, а електромобілі Tesla вже сотнями тисяч їздять по дорогах всіх Сполучених Штатів. При цьому навіть без включеної в комплектацію опції FSD вони збирають дані про реальні дорожні умови та допомагають покращувати технологію.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

28 Квітня, Неділя
27 Квітня, Субота