Соцстрах, казначейство, теплокомуненерго, обленерго: установи Володимира-Волинського переходять на дистанційну роботу
Державні, комунальні та інші установи, що надають різного виду послуги мешканцям Володимира-Волинського, через недопущення поширення коронавірусу у місті переходять на онлайн- та телефонну форму прийому громадян.
Зокрема, Володимир-Волинське відділення Фонду соціального страхування повідомляє, що на період проведення карантинних заходів встановлено тимчасове обмеження на проведення та участь працівників відділення у масових заходах, запроваджено дистанційну форму прийому громадян та документів засобами електронного та телефонного зв’язку.
Заяви – розрахунки на оплату листків непрацездатності, повідомлення про виплату лікарняних та інші документи відділення попередньо прийматиме, в т.ч. дистанційно, на електронну адресу: Vovl.vo@fssu.gov.ua або на Viber +380981931020.
Консультації з питань нарахування допомог по тимчасовій непрацездатності, вагітності та пологах та інших питань, що стосуються діяльності Фонду соціального страхування України можна отримати за телефонами відділення:
- 3-54-60 – щодо заяв-розрахунків, виплати лікарняних, регресів, оплату лікування для потерпілих внаслідок нещасного випадку на виробництві, реабілітаційного та санаторно-курортного лікування;
- 3-51-11 – щодо нещасних випадків на виробництві, проведення ревізій, обліку страхувальників;
- 3-86-26 – начальник відділення.
Крім того, повідомляють, що всі види виплат за рахунок Фонду соціального страхування України проводяться в штатному режимі.
Також, КП «Володимир-Волинськтеплоенерго» повідомляє, що тимчасово призупиняє прийом громадян на підприємстві. Працівники відділу збуту не здійснюватимуть робіт пов’язаних з відвідуванням помешкань споживачів. Виключення – форс-мажорні обставини.
Отримати відповіді на запитання можна за телефонами:
• питання щодо нарахування, заборгованості та передання показів лічильника – 3-52-05, 063-041-37-82, vvptm7@urk.net; (відділ розрахунків зі споживачами);
• для ліквідації аварійних ситуацій звертатися в аварійно-диспетчерську службу- 3-55-80, ( 063) 32 17 996;
• приймальня директора – 3-59-07;
• сайт КП «Володимир-Волинськтеплоенерго»;
•сторінка КП «Володимир-Волинськтеплоенерго» у фейсбуці.
Також у Володимир-Волинському управлінні Державної казначейської служби України повідомляють, що в період оголошеного карантину орган Казначейства працюватиме в штатному режимі та продовжує здійснювати казначейське обслуговування бюджетних коштів.
Водночас з метою упередження ризиків зараження короновірусною інфекцією COVID-19, зокрема мінімізації особистих контактів між клієнтами Казначейства та його працівниками у період карантину, рекомендуємо при здійсненні розрахунково-касового обслуговування використовувати систему дистанційного обслуговування “Клієнт казначейства-Казначейство”.
Крім того, в Управлінні водопровідно-каналізаційного господарства Володимира-Волинського запроваджено посилений протиепідемічний режим. В зв’язку з цим повідомляють, що прийом громадян не проводиться. Мешканцям Володимира-Волинського рекомендують подавати звернення з особистих питань та показники лічильників за телефонами:
- контролери (03342) 2-76-26; 096 8833708; 063 9608803; 063 344268183
- начальник абонентского відділу (03342) 2-71-27;
- секретар приймальні (03342) 2-76-27.
- ел. скринька abonent.uvkg@gmail.com
Також карантинні заходи вводить «Волиньобленерго» та Володимир-Волинська філія, зокрема, інформують на сайті установи.
Для вирішення невідкладних питань, пов’язаних із розподілом електроенергії, юридичні та побутові споживачі можуть скористатися спеціальними скриньками, які розміщені при вході. На період карантину для спілкування з фахівцями «Волиньобленерго» просять контактувати через телефонний або електронний зв’язок та використовувати дистанційні сервіси.
Передати покази електроенергії можна:
- телефоном кол-центру 0-800-21-01-31 (цілодобово, безкоштовно);
- доєднавшись до «Вайбер»-бота чи «Телеграм»-бота;
- через особисті кабінети побутового споживача та юридичної особи.
Цього місяця прийом показів стартує 30 березня і триватиме до 3 квітня. Якщо оператор не отримає актуальних показів лічильника, тоді обсяг спожитої електроенергії визначається розрахунком на основі середньодобового обсягу споживання.
Віддалено подати заяву про приєднання до електричних мереж та онлайн відстежити стан реалізації приєднання, можна за посиланням.
КП “Інформаційно-розрахунковий центр” також тимчасово призупиняє прийом громадян на підприємстві.
Видача довідок буде здійснюватися по запиту підприємств. На період карантину для спілкування з працівниками КП “ІРЦ” просять телефонувати 3-49-59, 0678889968, 0634187530 або писати на електронну адресу volvol.irc@gmail.com та на сторінку КП “Інформаційно-розрахунковий центр” у фейсбуці.
Онлайн-ресурси АТ “Волиньгазу”: