<

ЦНАПи розширять перелік послуг

Цей запис опубліковано більш як рік тому
11:48 | 30.09.2014 / Новини / , /
Перегляди
0
/ Коментарі відсутні
images

Вступають у силу норми, згідно з якими деякі структури зобов’язані будуть перейти працювати у Центри надання адміністративних послуг.

Про це наголосив Віце-прем’єр-міністр-Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Володимир Гройсман у ході урядової селекторної наради «Про стан готовності надання адміністративних послуг», що відбулася 29 вересня за участі голів ОДА та РДА, – повідомляє Волинська правда.

Зокрема, переїжджають Державна реєстраційна служба та Державна міграційна служба. Таким чином, з 1 жовтня лише у ЦНАПах відбуватиметься надання послуг реєстрації місця проживання та оформлення внутрішніх паспортів, а також реєстрації бізнесу, а з 1 січня Центри надання адміністративних послуг «завідуватимуть» і реєстрацією прав на нерухомість.

Володимир Гройсман зауважив, що рівень підготовки адміністративних центрів по Україні різний, тому одне з основних завдань місцевої влади – максимально налагодити роботу ЦНАПів.
«Надання адміністративних послуг має важливе значення для задоволення потреб людини», – підкреслив Віце-прем’єр-міністр.
Він зазначив, що діюча протягом останніх років система надання послуг слугувала не для людей, а задля збагачення окремих посадових осіб. Тому на сьогодні завдання органів влади – як центральної, так і місцевої – цю систему зламати.
«Ми розуміємо, що та система, яка розбудовувалася, розбудовувалася не для потреб людей, а для того, щоб відкрити доїльний апарат і побудувати корупційні схеми», – зазначив Гройсман.
У ході селекторної наради обговорили і актуальні проблеми, що виникають при налагоджені роботи ЦНАПів. Як розповів заступник Міністра економіки України Ігор Веремій, в Україні наразі діє 647 Центрів надання адміністративних послуг, проте лише 11% з них (а це фактично 70 центрів) можуть надавати якісні та повноцінні послуги.
Чиновник розповів, що робота Центрів надання адміністративних послуг оцінювалася за двома критеріями – відповідність приміщення встановленим вимогам та наявність достатньої кількості підготованих фахівців.
«Створення центрів передбачає одночасно і програмне забезпечення. Тут задача – не збільшити кількість працівників, а покращити якість роботи за рахунок сучасних технологій», – підкреслив він.
Представники органів центральної влади попросили ще раз перевірити готовність роботи ЦНАПів у областях і їх відповідність встановленим критеріям.
Надати інформацію по налаштуванню роботи ЦНАПів у районах попросив голів РДА голова облдержадміністрації Володимир Гунчик.
«Я просив би вас ще раз, у нас залишилося два дні – реально оцінити ситуацію на місцях. Апарат ОДА – вернутися до аудиту по районних і міських ЦНАПах. Ніхто трагедії з неготовності не робить, але це має бути реальна інформація», – звернувся він до підлеглих.
Губернатор ще раз підкреслив, що надані дані по підготовці районів мають бути правдивими, «щоби послуги передавалися на ЦНАПи тільки тоді, коли вони зможуть їх надавати». Інакше, наголосив він, про якісні адміністративні послуги не може бути й мови.
Також Володимир Гунчик попросив ще раз перевірити приміщення, надані ЦНАПам, на відповідність вимогам. Якщо ж районна влада не знайде підходящого приміщення, то, пообіцяв голова ОДА, Центр надання адміністративних послуг розмістять у будівлі райдержадміністрації.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

12 Травня, Неділя
11 Травня, Субота