<

Новий канал журналістів Медведчука «Перший незалежний» закрили через годину після старту

Цей запис опубліковано більш як рік тому
02:00 | 27.02.2021 / Новини / , /
Перегляди
4
/ коментарів 6

26-го лютого телеканал «Перший незалежний», куплений представником медіагрупи Тараса Козака, відключили за годину після виходу в ефір.

Як пише Zahid. net, телеканал «Перший незалежний», який придбали журналісти підсанкційних телеканалів «112 Україна», ZIK та NewsOne, мовив тільки одну годину.

Як повідомила агенція УНІАН, «Перший незалежний» відключили від супутника, а тепер відключають у кабельних мережах. Журналісти, які працюють на медіахолдинг Тараса Козака, знову перейшли на YouTube.

Секретар РНБО Олексій Данілов на брифінгу 26 лютого заперечив вплив його відомства на це рішення.

«Те, що стосується ситуації з супутниками й іншими речами, це господарські справи тих людей, які цим займаються. Ми до цього не маємо ніякого відношення», – пояснив Данілов.

Телеканал «Перший незалежний» запустили в ефір о 18:00 за київським часом у п’ятницю, 26 лютого. Як повідомили представники медіахолдингу в коментарі ЗМІ, «Перший незалежний» об’єднав ZIK, NewsOne та «112 Україна», які перебувають під санкціями України через загрозу національній безпеці.




коментарів: 6
  1. ну-да, ну-да, коли свідомі кажуть, як вон ощасливили народ після майдану – це свобода слова, а коли хтось каже, шо ви ні на що не здібні невдахи – це пропаганда, ага…

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

2 Грудня, Субота