<

В Україні скасували обов’язкову наявність на підприємстві Книги скарг

Цей запис опубліковано більш як рік тому
07:22 | 7.03.2019 / Новини /
Перегляди
0
/ Коментарі відсутні

Кабінет міністрів своїм рішенням 6-го березня скасував обов’язкове ведення підприємствами Книги відгуків та пропозицій споживачів. В уряді очікують, що це дозволить бізнесу щороку заощаджувати до 125 мільйонів гривень.

Крім цього, Кабмін скасував низку інших застарілих регулятивних актів, – передає 24-тий канал.

Загальна сума економії бізнесу від скасування таких актів має скласти до 1 мільярда гривень щороку.

В уряді пояснили, що існування книги скарг наразі є невиправданим, адже часто підприємці просто не перевіряють записи у цих книгах. У Кабміні вважають, що набагато ефективнішим є спілкування споживача з продавцем через електронну пошту.

Із пропозицією скасувати Книгу відгуків  В Україні хочуть скасувати Книгу відгуків та пропозицій ще у вересні 2018 року виступило Міністерство економічного розвитку і торгівлі України. Там пояснили, що вимога щодо ведення Книги відгуків створює тиск на бізнес. Підприємці змушені витрачати чимало грошей на організацію виконання вимог: встановлення відповідального за ведення книги, забезпечення щоквартальної перевірки ведення книги, розгляд звернень, зберігання листів, підготовку звітів.

Ще одним з недоліків Книги відгуків називали те, що люди повинні вказувати персональні дані у своїх записах до книги. Оскільки доступ до цього книги має кожен, персональні дані можуть бути використані шахраями.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

8 Травня, Середа
7 Травня, Вівторок