Волинські підприємства випробують нову систему адміністрування ПДВ
Волинські підприємства та підприємці – платники ПДВ з початку року виписують податкові накладні винятково в електронному вигляді. Це один з перших етапів переходу до стандартів електронного адміністрування податку на додану вартість.
Як відомо, вимога щодо подання податкових накладних лише в електронному вигляді міститься у Законі України від 28 грудня 2014 року №71-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи».
Відтак, «паперові носії» у звітуванні платників ПДВ перед органами ДФС – в минулому.
А з 1 липня 2015 року система електронного адміністрування ПДВ, що запрацює на повну потужність, суттєво прискорить бюджетне відшкодування представникам бізнесу, – запевняють в ГУ ДФС у Волинській області.
Разом з тим, поряд зі спрощенням податкової звітності, електронне адміністрування ПДВ своїм наслідком матиме ще й зменшення кількості перевірок.
Фахівці органів ДФС також прогнозують, що завдяки електронному адмініструванню ПДВ, протидія незаконному відшкодування податку на додану вартість з бюджету буде більш ефективною.
Нагадаємо, що порядок електронного адміністрування податку на додану вартість затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 №569 «Про деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість».