<
Ірина Паращенко

Блогерство як спосіб перспективного заробітку: правда чи міф

Цей запис опубліковано більш як рік тому
14:05 | 5.02.2022 / Погляд / /
434
/ Коментарі відсутні

Кожному цікаво хто скільки заробляє. Мама телефонує тітці та питає чи висока у неї заробітна плата. Бабуся, разом з ближніми, скаржиться яка погана у країні пенсія. Ти переписуєшся з друзями про «днювку» у Польщі. А сусідка з балкону розповідає про її успішного сина та його «круту» роботу.

Різноманіттю професій як онлайн, так і офлайн немає меж. SMM-спеціаліст, контент-менеджер, копірайтер, сторісмейкер, блогер, менеджер чату і ще сила силенна невідомих назв. Світ розвивається і людство теж не повинне стояти на місці, тим більше коли «мами у соцмережах» зароблять по 30 тисяч гривень за 10 хвилин в день з дитиною на руках.

Хто такі блогери та з чим їх їдять

Ввімкнув камеру, покривлявся на відео, закинув у сторіс – саме такою більшість людей уявляють роботу блогера, хоча все насправді набагато складніше. За «ідеальною картинкою» ховається велика купа роботи.

Іноді над одним профілем у інстаграмі може працювати велика кількість людей. Потрібно забезпечити сторінку контентом, який буде цікавий широкому колу, домовитися про рекламу та співпрацю з іншими брендами, можливо, запустити власний корисний продукт.

Аби створити сторіс на 15 секунд блогер мусить добре подумати над тим, що сказати, якісно відзняти відео, оформити красивий візуал, та й спробувати охопити ще більше аудиторії. Гроші не падають з неба, необхідно писати пости, ходити на визначні заходи, слідкувати за оновленнями та мати власну «ізюминку».

Так, деякі блогери вдаються до хитрощів та «чорного піару»: навмисно потрапляють у центр скандалів, розігрують завчасно підготовані сценарії, «хайпують» на різноманітних темах. Такі вчинки не досить адекватні, проте охоплення та цільову аудиторію вони, все ж таки, покращують.

Thousands, millions, billions: яку ж суму реально заробити?

Мабуть кожен хоч раз думав що чим більше «лайків» отримує медійна особа, тим більше грошей їй потрапляє у гаманець. Та, правду кажучи, якби так дійсно було, то усі, без винятку, з головою поринули б у блогерство.

Що ж, покваплюсь розчарувати, сердечки під фото та відео не відіграють валютної користі, принаймі у більшості соцмереж. Реклама, рекомендації, співпраця, бізнес – інструменти активного доходу. Найцікавіший спосіб заробітку блогерів – конкурси, гівевеї, розіграші. Після таких витівок можна спостерігати швидке зростання деяких профілей у мережі.

Зазвичай, це типова схема де задіяні організатор, медійні особи та спонсори. Пости – теж певний засіб для монетизації. У «мільйонників» така реклама може коштувати від $300 до $10 тисяч.

Блогери з аудиторією до 300 тисяч за місяць можуть отримувати приблизно $2000. Мінімальними є розцінки місцевих інфлюенсерів, у яких кількість читачів становить від 5 до 10 тисяч. Прайс на публікацію коливатиметься у межах 200 – 500 гривень.

Тож блогери реально можуть отримувати великі кошти завдяки якісному контенту в мережі, та для цього їм спершу потрібно плідно попрацювати аби досягти таких результатів.

* Редакція не впливає на зміст в розділі Погляд і не несе відповідальності за думку, яку автори висловлюють на сторінках видання «БУГ»

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Віктор Вілентко
27.03.2024
Думав до завершення посту нічого не писатиму у фейсбуці, проте, маючи певну інформацію з моїх країв, не можу спокійно на ...
Артем Чапай
22.03.2024
Сьогодні вночі мої діти, як і багато інших, спали в коридорі. Я за них не особливо боявся. Коли друг-військовослужбовець ...
В'ячеслав Стрий
19.03.2024
Хочеться бачити рідне селище Іваничі ошатним, чепурним, упорядкованим. Але воно дедалі занепадає. Бо у голови громади ...
Катерина Матвіїва
13.03.2024
Не можу мовчати. Адже йдеться не лише про видання БУГ у якому я працюю, а й особисто про мене, як журналіста. І про мою ...
Дарина Мироненко
12.03.2024
Нещодавно зустрілася з близьким другом, який військовослужбовець, поговорити про життя. Він розповів, як на фронті мав ...