Конкуренція на олійному ринку загострилась через бідність населення
Конкуренція на ринку соняшникової олії повсюдна і висока як ніколи. Головними причинами зростання конкуренції серед виробників соняшникової олії і в Україні і в світі є падіння рівня реальних доходів населення.
Про це зазначає Ольга Погорєлова, виконавчий директор компанії «ГрадОлія» в інтерв’ю агентству «АПК-Інформ», – пише AgroDay.
Отже знижується платоспроможний попит споживача готової соняшникової олії, і компанії, що виробляють її, починають боротися за платоспроможного покупця.
Інші причини загострення на цьому ринку, на думку Погорєлової, — низький курс євро по відношенню до долара США і запуск нових потужностей з рафінування і бутилювання готової продукції на традиційних ринках, що купують українську продукцію олійного сегмента.
З Україною гостро конкурує Росія. Цьому сприяє триваюча девальвація рубля. Вона робить продукцію олійного сегмента російського походження більш конкурентною за ціною, ніж українського.