<

«Допомогу не пропонували»: пасажирка потяга Київ-Рахів, на яку впала верхня полиця, заплатила за лікування понад 5 тисяч доларів

Цей запис опубліковано більш як рік тому
22:22 | 25.12.2018 / Новини /
Перегляди
2
/ 1 коментар

Представники Укрзалізниці або страхової компанії «Арсенал» не пропонували допомогу пасажирці потяга Київ-Рахів Надії Поляковій, яка постраждала під час поїздки 22-го грудня.

Про це вона розповіла Громадському радіо 25-го грудня.

«Від Укрзалізниці ніякої допомоги ніхто не пропонував. Зі страхової зі мною теж ніхто не зв’язувався», – сказала вона.

У жінки – перелом тазу. Зараз вона відновлюється після операції в Тернопільській лікарні.

«З цим апаратом (для скріплення кісток – ред.), який мені поставили після операції, мені треба бути місяць. Потім треба буде повторну операцію робити», – розповіла вона.

Платити за лікування їй доводиться самостійно.

«Апарат, який поставили, – десь 5 тисяч доларів коштує. Одну томографію мені вже зробили – теж десь 800 гривень, 5 рентгенів до операції, 5 після… Я в шоці, це дуже недешево», – сказала жінка.

Як розповідає постраждала, 22 грудня, коли вона їхала в потязі Київ-Рахів, на неї впала верхня полиця разом із іншою пасажиркою.

«Та частина, де голова, була на місці, а та, де таз і ноги – вона була на мені… Наполовину впала на мене. Полицю перед його приходом поставили – не знаю, хто, мені дуже погано було, в мене шок був больовий, тому я не бачила. Чи це провідниця, чи хто… Бо вони піднімали з мене ту полицю», – згадує Полякова.

В Укрзалізниці Громадському радіо заявили, що полиця була справна. Вагон, у якому стався інцидент, і далі возить пасажирів, розповідав директор департаменту з організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень Укрзалізниці Олександр Красноштан.

Також Крашноштан заявляв, що кошти за лікування Надії Поляковій має відшкодувати страхова.




один коментар

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

9 Травня, Четвер
8 Травня, Середа