«Допомогу не пропонували»: пасажирка потяга Київ-Рахів, на яку впала верхня полиця, заплатила за лікування понад 5 тисяч доларів
Представники Укрзалізниці або страхової компанії «Арсенал» не пропонували допомогу пасажирці потяга Київ-Рахів Надії Поляковій, яка постраждала під час поїздки 22-го грудня.
Про це вона розповіла Громадському радіо 25-го грудня.
«Від Укрзалізниці ніякої допомоги ніхто не пропонував. Зі страхової зі мною теж ніхто не зв’язувався», – сказала вона.
У жінки – перелом тазу. Зараз вона відновлюється після операції в Тернопільській лікарні.
«З цим апаратом (для скріплення кісток – ред.), який мені поставили після операції, мені треба бути місяць. Потім треба буде повторну операцію робити», – розповіла вона.
Платити за лікування їй доводиться самостійно.
«Апарат, який поставили, – десь 5 тисяч доларів коштує. Одну томографію мені вже зробили – теж десь 800 гривень, 5 рентгенів до операції, 5 після… Я в шоці, це дуже недешево», – сказала жінка.
Як розповідає постраждала, 22 грудня, коли вона їхала в потязі Київ-Рахів, на неї впала верхня полиця разом із іншою пасажиркою.
«Та частина, де голова, була на місці, а та, де таз і ноги – вона була на мені… Наполовину впала на мене. Полицю перед його приходом поставили – не знаю, хто, мені дуже погано було, в мене шок був больовий, тому я не бачила. Чи це провідниця, чи хто… Бо вони піднімали з мене ту полицю», – згадує Полякова.
В Укрзалізниці Громадському радіо заявили, що полиця була справна. Вагон, у якому стався інцидент, і далі возить пасажирів, розповідав директор департаменту з організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень Укрзалізниці Олександр Красноштан.
Також Крашноштан заявляв, що кошти за лікування Надії Поляковій має відшкодувати страхова.
Як завжди у нас – крайніх нема…