«Ой чи живі»: Фіолет презентував трек, обкладинку для якого створив штучний інтелект
Український гурт Фіолет, родом з Луцька, презентував новий трек «Ой чи живі», обкладинку для якого створив штучний інтелект.
Відеокліп з’явився 19-го серпня у ютуб-каналі гурту.
До роботи над обкладинкою було залучено українську художницю Марію Шарлай, яка малює історії нашого сьогодення за допомогою нейромережі.
За словами мисткині, зображення створювалося на основі текстових описів: вона задавала тему, ключові слова та цитати з самої пісні, а штучний інтелект самостійно створював нескінченні варіації того, що музиканти намагались висловити.
Новий сингл «Ой чи живі» – це рефлексія на процеси, що відбуваються всередині України, якісні і не дуже зміни мислення, людських цінностей, спричинених трагічними подіями в країні, зазначають у колективі.
В основу приспіву покладено частину дитячого вірша Олени Пчілки «Ходить гарбуз по городу».
Напередодні прем’єри Фіолет оголосив впершеслухання за донати, щоб допомогти Жіночому Ветеранському руху зібрати кошти на спеціалізоване авто Mercedes Unimog для надання допомоги одразу чотирьом пораненим.
Як встигли помітити прихильники гурту, новий сингл виділяється з-поміж попередніх релізів та більше нагадує часи сольного проєкту Сергія Мартинюка Kolos & Brothers.
«З допомогою пісень Фіолету ми розмовляємо із цим світом. Так, сьогодні ця розмова не схожа на попередні, але вона все ще про нас, про наше спільне сьогодні і те, що мене найбільше хвилює. Музика – це життя. Ми в ньому різні. І Фіолет теж може бути різним. Це не повернення Kolos & Brothers, а скоріше ще одне альтер еґо Фіолету», – зазначає лідер гурту Сергій Мартинюк.
Також до пісні було випущено відеоряд, зрежисований Лєрою Добровольською:
«Акцент ми робили на обличчях людей та їх емоціях, щоб максимально прожити весь спектр хвилювань від початку повномасштабного вторгнення до гордості і впевненності в нашій Перемозі».