<
Інші розділи
Sinoptik - logo

Погода на найближчий час

Smart City, PeopleCity та Smart транспорт: у Нововолинську розповіли, як покращити життя мешканців за допомогою інноваційних технологій

Цей запис опубліковано більш як рік тому
18:24 | 10.10.2020 / Нововолинськ / , , , /
Перегляди
33
/ коментарі 2

У Нововолинську прагнуть за допомогою інноваційних технологій  побудувати ефективну взаємодію та справедливий діалог між міською владою та мешканцями міста. Й таким чином покращити якість життя у ньому. Про це йшлося 9-го жовтня під час публічної дискусії «Smart City», яка відбулася в МРЦ «Нові крила» в рамках платформи «Новий Нововолинськ», яку започаткував кандидат на посаду міського голови Борис Карпус.

Участь в обговоренні взяли учні ЗОШ №3, студенти електромеханічного коледжу, члени громадських організацій, місцеві програмісти й активісти.

Можливості програми Smart City та впровадження CRM-платформи

Директор з розвитку бізнесу в Україні компанії «AuxBridge» Алекс Любецький розповів про сучасні інноваційні рішення для розвитку міст, технології та можливості системи Smart City, які включають IT, безпеку та зв’язок. Окремо зупинився на новаціях, які полягають у впровадженні CRM-платформи, що дозволяє обробляти запити громадян у режимі реального часу.

Також Любецький пояснив, яким чином інновації можуть спростити життя місцевих мешканців та презентував програмний комплекс для швидкої взаємодії містян із владою.

«Smart city (розумне місто) — це місто, в якому використовуються сучасні технології для покращення якості життя у ньому. Смарт сіті технології інтегруються у відповідні структури, щоб підвищити якість надання послуг, зменшити вартість та споживання ресурсів та поліпшити комунікацію і порозуміння з мешканцями», – зазначив представник компанії «AuxBridge».

Він запевнив, що поєднання систем та даних з фізичною інфраструктурою та службами міста можуть скоротити витрати та підвищити стійкість системи управління, покращити використання енергії, оптимізувати збирання сміття, зменшити завантаженість трафіку та навіть покращити якість повітря.

«Наприклад, підключені до світлофорів датчики отримують дані та опрацьовують їх, що зменшує затори на дорогах. Автомобілі спілкуються з лічильниками паркування, а EV зарядні доки підказують шлях до найближчого доступного місця.

Розумні сміттєві баки автоматично надсилають дані компаніям, що займаються управлінням відходами, і за потреби створюють звіти та графік вивезення.

Смартфон громадян стає їхнім мобільним водійським посвідченням та ідентифікаційною карткою, що прискорює та спрощує державні послуги.

Разом ці розумні міські технології оптимізують інфраструктуру, мобільність, адміністративні та комунальні послуги», – підкреслив Алекс Любецький.

Переваги багатофункціональної системи PeopleCity

Під час зустрічі також обговорили можливість впровадження у Нововолинську багатофункціональної системи PeopleCity, яка дозволяє кожному мешканцю надсилати повідомлення до органу місцевого керівництва за допомогою зручних онлайн форм, використовуючи мобільний телефон, планшет чи комп’ютер, що дозволяє налагодити ефективну комунікацію між владою і громадою.

Алекс Любецький розповів, що у рамках цієї платформи жителі міста зможуть подати заяву, пропозицію, скаргу і відстежити її статус в онлайн-режимі, а також дізнатися останні новини про життя міста, анонси подій, моментально зв’язатися з будь-яким відділом виконкому, дізнатися про вільні ділянки і майданчики для відкриття бізнесу та інше.

До слова, особа, яка надсилає запит, має змогу слідкувати за станом його розгляду в режимі реального часу.

«PeopleCity – це CRM-система, яка допомагає розподіляти роботу між працівниками муніципалітету. Це – швидкий та простий канал комунікації, покликаний налагодити співпрацю між органами міської влади та мешканцями міста. Це – портал послуг для всіх мешканців міста.

Також це –  набір сучасних інструментів, корисних для кожного мешканця міста: кнопок тривоги, вуличних знаків, інформаційних стендів, рекламних площ, веб-сайтів тощо.

Якщо вирішення питання потребує особистої зустрічі з працівником муніципалітету, мешканець міста може записатися на прийом, використовуючи PeopleCity. Більше не потрібно стояти в чергах, сподіваючись встигнути до потрібного кабінету в прийомні години чиновника.

Ця багатофункціональна платформа працює в режимі реального часу, використовуючи сучасну технологію публічного цифрового каналу», — прокоментував Любецький.

Влада і громада мають укладати контракт

Засновник компанії «AuxBridge» Майкл Гірел, який приєднався до дискусії в режимі онлайн з Тель-Авіва, зазначив, що не менш важливе значення для створення діалогу між владою і мешканцями має укладання між ними певного контракту, у якому будуть прописані усі нюанси, функції і умови їхньої подальшої співпраці.

«Це дозволить контролювати владу. Адже жителі того чи іншого міста – це роботодавці мера. Вибираючи його, вони по суті наймають його на роботу. А тому мають повне право стежити за його роботою і контролювати її.

У контракті має бути чітко й конкретно прописано, що саме і коли саме мер має виконати. Без контракту ми не знаємо, чи правильний вибір ми зробили на 4 роки.

Це можливість вплинути на життєдіяльність свого міста, для діалогу між владою і громадськістю, який – дуже важливий», – роз’яснив Майкл Гірел.

Що таке Smart транспорт та як його створити?

Опісля до розмови теж онлайн долучився експерт з транспортного планування Дмитро Беспалов, який розповів про прості кроки до Smart транспорту в Нововолинську.

За його словами, Smart транспорт – це прагматичне, економічне, доцільне і зручне рішення, яке покращує життя людей і при цьому коштує розумних грошей.

«У транспорті не має бути готівки. Потрібно використовувати електронні квитки. Збір виручки має здійснюватися централізовано Оператором системи. Розрахунок з перевізниками має бути відповідно до їх пробігу в кілометрах, а вартість послуги перевезення має здійснюватися відповідно до категорії Т3.

Також мають бути передбаченні штрафні санкції за невиконання умов угоди. Окрім цього, постійно потрібно вимірювати скільки кілометрів проїхав транспорт, наприклад, за тиждень. А ще має бути конкуренція між комунальними і приватними операторами», – зазначив Дмитро Беспалов.

“Сучасні інноваційні технології – потрібні Нововолинську”

Кандидат на посаду міського голови Борис Карпус наголосив, що такі сучасні інноваційні технології вже давно потрібно було запровадити в місті, адже це хороша можливість не лише покращити життя мешканців, а й налагодити взаємовигідну співпрацю та зробити владу доступною і відкритою.

«Проєкт CRM-система, яка дозволяє швидко опрацьовувати запити мешканців міста і невідкладно реагувати на проблеми, автоматично передає задачі відповідальним особам, що сприяє ефективній роботі муніципалітету.

Таким способом влада може швидко дізнатися про якусь проблему, яка сталася в місті, чи у когось із місцевих жителів, наприклад, відкритий люк, впало дерево чи прорвало каналізацію.

В таких ситуаціях можна швидко надіслати фото, електронне повідомлення, sms-повідомлення чи аудіо-повідомлення через свій смартфон на платформу міста. І в міськраді це побачать і зреагують.

Так, за допомогою інтелектуальних комунікаційно-інформаційних технологій можна сполучати усі важливі сфери – транспорт, адміністрування, охорону здоров’я, житло, освіту і культуру – та наглядати за ними», – наголосив Карпус.

Що цікавило присутніх найбільше?

Насамкінець експерти відповіли на запитання присутніх. Зокрема, нововолинців цікавили реальні приклади роботи на українському ринку, технічні моменти, можливість їх використання у Нововолинську, терміни і кошторис проектів, можливість їх реалізації тощо.




коментарів: 2
  1. Не сказали головного – скільки місту це буде коштувати?
    А на рахунок того щоб всі одразу побачили проблему та почали хоч якось реагувати – на сьогоднішній день вистачає розмістити фото в фейсбуці, всі одразу бачать та негайно реагують бо там це все бачить навіть більше людей ніж потрібно!

  2. Поки не буде в Україні відповідальності чинуш за свої дії та бездіяльність, за відкриті крадіжки комунального та державного майна – smart city – це пуста трата наших грошей. Що нам толку від того, що чинуша дасть нам відписку електронною поштою, а не звичайним листом?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

22 Листопада, П’ятниця