Розкрили секрет популярності яйця в Інстаграм
Представники рекламної індустрії вважають, що world_record_egg, у якого вже 10 мільйонів передплатників, здатний принести своїм творцям мільйони доларів.
Рівно місяць тому – 4 січня, акаунт world_record_egg виклав першу фотографію в Інстаграм, – пише КореспонденТ.
Це був знімок звичайного курячого яйця з пропозицією разом встановити новий світовий рекорд з лайків в Інстаграм. Історія тут же стала вірусною.
На той момент рекорд утримувало фото новонародженої дочки американської моделі Кайлі Дженнер. Воно було опубліковане 7 лютого 2018 року і набрало більш як 18 мільйонів лайків.
Яйцю знадобилося дев’ять днів, щоб побити рекорд; наразі воно набрало немислимі 52 мільйони лайків. Це з великим відривом найпопулярніше фото в Інстаграм.
Хто це придумав і навіщо?
Реклама
Трохи пізніше в тому ж акаунті з’явилося нове фото яйця, але тільки з маленькою тріщиною – 11 мільйонів лайків.
На двох наступних фото тріщин у шкаралупі ставало все більше – 8 і 6 мільйонів лайків.
Ніхто не розумів, що це означає. Автор акаунту продовжував приховувати своє ім’я.
Відомо було лише те, що він з Лондона і придумав world_record_egg, переглядаючи топ-20 найпопулярніших постів в Інстаграм за 2018 рік. 2 лютого world_record_egg виклав ще один знімок яйця – цього разу і з тріщинами, і зі шнурівкою, як у м’яча для американського футболу.
Це була реклама трансляції супербоулу LIII на стрімінговому сервісі Hulu, одному з головних конкурентів Netflix. Супербоул – це фінальна гра за титул чемпіона Національної футбольної ліги США (американський футбол). Головна спортивна подія в країні, для якої знімають ролики найбільші компанії.
Є місія
Однак припущення про те, що це з самого початку був проект Hulu, не підтвердилися. Після супербоулу Hulu показав, як яйце скаржиться, що покривається тріщинами через тиск соцмереж – і відправило людей, яким теж нелегко, на сайт організації Mental Health America.
“Якщо вам теж нелегко, поговоріть з ким-небудь”, – радить реклама і слідом дає посилання на сайт некомерційної організації Mental Health America.
Вона допомагає людям з розладами психіки. У день виходу реклами відразу кілька американських видань опублікували матеріали про ймовірного творця world_record_egg.
Видання BuzzFeed проаналізувало перші пости про яйце в Twitterі Instagram, і прийшло до висновку, що за акаунтом стоїть рекламник з Лондона Кріс Годфрі. Таку ж версію висунуло видання Mashable. Годфрі не дав коментарів ні BuzzFeed, ні Mashable, але поговорив з The New York Times.
Годфрі пояснив, що обрав саме яйце, бо в нього немає статі, раси або релігії, яйце – універсальне. Він спростував інформацію про те, що платив популярним блогерам за просування world_record_egg; за його словами, зростання акаунту було органічним.
За спостереженнями Годфрі, його підстьобували, в основному, школярі. Подруга Годфрі, 26-річна Алісса Хан-Уїлан, яка допомагала йому з world_record_egg, згадала, як дивилася відео, на яких діти в класі кричали вчительці: “Міс, міс, ви лайкнули яйце?”
Гроші
Яйце – це геніальна маркетингова ідея, але Годфрі стверджує, що його цікавлять не тільки гроші, але й можливість просувати цікаві ідеї. “Те, що яйце привернуло загальну увагу – щаслива випадковість.
Важливо, що ми робитимемо з цією увагою”, – заявив Годфрі The New York Times. Агентство Pulse Advertising & Talent Management перерахувало лайки на гроші.
За їхніми даними, ринкова вартість публікації в акаунті з яйцем до середини січня досягла 32 тисячі доларів. Зараз – напевно більше.
В агентства VaynerMedia більш потужний прогноз – акаунт може розраховувати на перший спонсорський контракт вартістю 10 мільйонів доларів. Творець world_record_egg відмовився говорити, скільки йому заплатив Hulu.