За законом жанру, в Володимирі має з’явитись ще одна церква
Так вже склалось, що любий конфлікт в церковній громаді завершується тим, що розпочинається будівництво нової церкви.
Нічого поганого в тому не має, нехай би будували, але ж чомусь починають будувати в громадських місцях і чомусь саме в сквері, або парку, потім вважають його своїм і починають його нищити – будівництво церкви в сквері Дверницького тим і завершилось. Сквер, правда, ще до кінця не добили, але церковна громада активно в цьому напрямку працює.
Конфлікт в соборі Юрія Переможця грозить завершитись тим самим по тій причині, що сторони прийшли до висновку – вони перестали чути один одного і домовитись їм не вдасться.
Розумні люди віддають накази лише в тому випадку, коли ці накази будуть виконуватись, в противному випадку все перетворюється на виставу. Віддання наказу, який не виконується, може свідчити лише про одне – зверху не володіли ситуацією, що робиться внизу і приймали рішення, не до кінця розібравшись. Проблема в тому, що церковне начальство не може відмінити свій наказ – буде прецедент втручання прихожан в призначення священників, а цього начальство допустити не може – воно свято береже це право і ні з ким ділитись не збирається – як тільки дозволити прихожанам мати відношення до призначення священників, це ж почнеться по всій Україні і скільки служителів культу втратять своє місце.
Прихожанам відведена роль молитись і гроші нести на утримання церкви і священників, все інше їх не стосується. Взамін прихожани мають спокій в душі і на думку священників, цього для них цілком досить.
Прихожани там також зібрались – їм замало просто жити, їхнє покликання протестувати проти чогось. Вони цим живуть, в протестах беруть натхнення. Останнім часом, правда, протестів не було і не передбачається, а тут з’явилась така нагода відстояти свої права – вони цю можливість не впустять і просто так не здадуться.
Час вирішити питання поки що є, але тільки до кінця липня, бо в кінці липня день Хрещення Русі і закрита церква в цей день заставить вмішатись в процес сторонніх людей. А сторонні люди, як відомо, почнуть вирішувати заодно і свої питання. На день Володимира, хрестителя Русі, в місті, названим на його честь, буде стояти закрита церква – уявляєте важливість питання?
Особисто я хотів би, аби сторони домовились – не прийдеться будувати нову церкву і в Володимирі гарантовано збережеться ще один сквер, або парк.
А Ви шановний пане Григорію цінуватель парків та скверів? Підніміть краще питання щодо будівництва курників та їх утилізаційних осередків, а то вибачте “сморід” на день Володимира, хрестителя Русі,на окраїнах міста в місцях можливих і потенційних зон відпочинку нестерпний… Вмішатись не дають “сторонні люди”, такі вже рідні для нашого міста, які вирішують на цьому грунті заодно і свої питання, при цьому збагачуються і не звертають уваги на нас, простих мешканців міста….
Дякую за оцінку моїх заслуг перед містом. А з якого то дива я маю піднімати питання про курники, утилізацію і сморід, якщо:
– мені не смердить;
– ніхто з тих, кому смердить, до мене не звертався;
– ви за свої кошти ( сплатою податків ) утримуєте ціле міністерство екології, народного депутата разом з помічниками, а претензії пред’являєте до мене.
Оце ваше речення ” Вмішатись не дають “сторонні люди…” явно говорить про те, що для вас діло не в смороді, а в тому, що ви причетні до нищення скверу Дверницького. Той, хто має проблему, завжди претензії пред’являє до тих, хто мусить цю проблему вирішувати.
“Прихожанам відведена роль молитись і гроші нести на утримання церкви і священників, все інше їх не стосується. Взамін прихожани мають спокій в душі…”
Якщо священник від Бога служив стільки часу у церкві, а прийшло вибачте невідомо що і вже придивилося собі тепле місце не в одному храмі, бреше людям в очі і в своїх проповідях неодноразово згадує ч**** в церкві, що взагалі не допустимо, коли в патріархії вже давно про все домовлено і заплачено, коли подивишся на таку справедливість у церкві про який спокій в душі можна говорити.
Саме тому ви стоїте під церквою, бо вам спокою не дають. Мали би спокій, то стояли би в церкві. Я так розумію, розрахунок робився на те, що громада або стерпить, або розколеться на двоє, люди почнуть чубитись між собою і справа була би вирішена. А якщо ви всі разом, то діло пішло не за сценарієм.
Під церквою ми стояли рік тому у Нововолинську, і під єпархією, і під патріархією, щоб нашого священика залишили у спокої, як тепер бачимо не його одного. І незважаючи на підбурювання з єпархії, розкол нашої парафії, з Божою поміччю ми не дали вигнати отця. Хоча пробували вони це зробити неодноразово.
Найстрашніше навіть не те, шо люди під церквою стоять, а те, шо і Бога туди не пускають.
Якшо Він взагалі коли-небудь туди заходив. Нє?
В тій церкві Бог є, або принаймі з людьми під церквою. Це в церкві біля скверу Дверницького Бога не має ні в церкві, ні біля церкви.
тепер ви вирішуєте, де бог є ,а де його не має??????????
Логічно припустити, що він сам обирає де йому бути, в залежності від поведінки людей. Просто ви все зробили для того, аби його в певному місці не було.
Круто Ви кермуєте… мені не смердить, до мене не зверталися, мені всерівно….
Керує той, кому ви платите податки.
Таке враження складається, що Ви пане Григорію бачите Бога і знаєте які церкви міста йому симпатизують….????!!!!! Ого…
Я знаю попів, які погрожували людей не пускати в церкву і цього достатньо. А Богові не має що робити в церкві, куди не пускають людей. А в тих церквах, куди люди можуть вільно заходити, там Бог звичайно є.
В парку Дверницького зокрема?