<

«Bereza&Co» – якість, комфорт, хороша ціна та стиль: бренд дитячого одягу створили мешканки Володимир-Волинського району

Цей запис опубліковано більш як рік тому
14:20 | 4.08.2020 / Інтерв'ю, Володимир / , /
Перегляди
148
/ Коментарі відсутні

Легкість, комфорт, стиль. Саме такі асоціації виникають, коли споглядаєш світлини з сукнями від молодого бренду дитячого одягу «Bereza&Co». Окрім того, що кожна модель вражає своєю актуальністю та якістю, приємне здивування викликає ще й той факт, що створюється він не в Києві чи іншому мегаполісі, а в місті Устилуг. Користуючись нагодою, вирішили поспілкуватись з засновницями бренду Ольгою Костюк та Вітою Березою.

Створення дитячого бренду «Bereza&Co» не було запланованим від першого знайомства дівчат-засновниць. Хоча обидві цікавились модою, а у Віти навіть був власний бренд купальників, ідея створити колекцію сукенок для дітей виникла значно пізніше від початку їхньої співпраці. А почалось все з…невдало пошитої сукні.

«Так трапилось, що я придбала не дуже вдале плаття. Воно було не надто добре пошите, хоч і недешеве. І от напередодні Нового року вирішила, що хочу його вдягнути. За два дні до свята написала Віті з проханням допомогти», – розповідає Ольга.

Віта: «Про мене Ольга дізналась з інстаґраму, я якраз написала, що придбала нову швейну машинку, про яку давно мріяла».

Ольга: «Я беру це плаття, біжу до Віти, вона каже: «Добре. Вдягай.». Я одягнула, вона попросила відійти трохи, подивилась і…все! Каже знімати сукню. Я була шокована (сміється). А на другий день Віта зателефонувала і сказала забирати сукню. Тобто була лише одна примірка. Мені подобається, що у неї все дуже чітко. Хоч вона і творча, проте у неї все дуже серйозно і чітко.»

Сукня після того, як над нею попрацювала Віта, сіла ідеально. Ольга пригадує, що її сильно вразив результат.

«Я не знаю, як так можна: лиш раз побачивши, не торкаючись до нього, не заколюючи нічого. Хоч потім вже вона розповіла, що роботи там було багато, адже в сукню був вшитий ліф, кісточки, та й загалом весь крій непростий.»

Захопилась пошиттям та конструюванням одягу Віта ще зі шкільних часів. Дівчина каже, що ще тоді розуміла, що саме з цим хоче пов’язати своє життя у майбутньому. Так і траплялось: навіть коли вона шукала підробіток у студентські часи, то це так чи інакше було пов’язано зі світом моди.

«Я працювала як у магазинах одягу, так і моделлю, поки навчалась у Києві на дизайнера одягу. До речі, саме в університеті моя викладачка помітила мене, подзвонила у модельне агентство і сказала, щоб я сходила на кастинг. Тобто знову ж таки доля звела мене зі світом моди.»

Після повернення на Волинь Віта знайшла спосіб самовираження в улюбленій справі, створивши власний бренд купальників. До слова, даний проєкт був доволі успішним, а у 2019 році на конкурсі «Міс Україна» претендентки на корону дефілювали саме у її виробах: Віта отримала замовлення на 15 жовтих та 15 синіх купальників.

Можливо, кожна з дівчат і надалі б займалась своєю справою, якби не карантин. Знаючи про складну ситуацію в країні, коли звичайні засоби захисту стали дорогими та дефіцитними, Ольга вирішила зробити соціальну акцію: шити захисні маски та відправляти їх усім, хто цього потребував, безкоштовно. З цією ідеєю вона звернулася до Віти, яка з радістю її підтримала та долучилася.

«Маски відправляли по всій Україні. Хоч в межах держави це, здавалось би, був невеликий об’єм, та коли в одному телесюжеті почула про кількість масок, яку відправили в якості державної допомоги в одну обласну лікарню,  і порівняла їх з тією кількістю, яку відправляємо ми, то зрозуміла, що це – необхідність. Нам неодноразово дякували працівники медичної сфери, адже не завжди у своїх населених пунктах вони могли їх придбати, – пригадує Ольга.

Зараз це вже дивно звучить, але на той момент це було…навіть не знаю, як описати, яке слово підібрати. Ми не могли зрозуміти, як в наш час може не вистачати якихось необхідних речей, щоб навіть не можна було їх придбати. Про це не варто говорити як про якесь особливе досягнення, це просто було необхідністю у той час.»

Загалом дана акція тривала кілька тижнів, протягом якої дівчата щодня відправляли близько 200 масок. Кажуть, що люди часто дивувались, що хтось це робить безкоштовно і без будь-якої особистої вигоди, писали їм повідомлення з вдячністю, навіть якщо не потребували масок.

Власне, саме ця співпраця і легкість у взаємодії на будь-якому етапі робочого процесу й надихнули Віту та Ольгу на спільну роботу і після завершення акції.

Віта: «Нам було легко разом працювати, ми розуміли один одного з півслова і не хотіли зупинятись. Я давно хотіла створювати дитячий одяг. Я сама – мама, у мене син і часто стикаюсь з тим, що нема дитячих речей такої якості, як мені хотілось би.»

Засновниці бренду розповідають, що на розробку однієї моделі йде дуже багато часу та сил. Так завжди відбувається, якщо в справу вкладати душу. До кожного етапу у Bereza&Co ставляться відповідально: усі зразки тканин тестуються перед тим, як обрати один (на міцність, витримку багаторазовим пранням та прасуванням), ретельно підбираючи найякісніші та максимально комфортні для дітей, старанно розробляються лекала, у разі потреби підганяють модель під конкретне замовлення, усі шви «ховаються», а підкладка у виробах бренду з тих самих тканин, що й самі сукенки. Попри вкладені ресурси та сили, Віта та Ольга намагаються залишати ціни на свою продукцію демократичними.

«В мене було декілька таких випадків, коли одяг доволі недешевий, а витримує тільки одне прання. А діти ж надзвичайно активні, тому тканини та пошиття повинні бути максимально якісними. Ми хочемо зберегти демократичність цін, адже розуміємо, що, наприклад, зараз такий період, коли не можна собі дозволити купити щось дорожче. Поєднати у виробі якість, натуральність тканин, якість пошиття і ще демократичну ціну – нелегко, проте ми намагаємось.»

На сьогоднішній день ціна на дитячі сукні від бренду Bereza&Co орієнтовно 550 гривень. Часто у відгуках дівчатам їхні клієнти пишуть, що при замовленні навіть не сподівались на таку високу якість, адже зазвичай на одяг такого рівня ціни значно вищі.

Вбрання від Bereza&Co розраховане на діток ростом від 80 до 146 сантиметрів, тому придбати стильну сукенку можна як для однорічної дівчинки, так і для юної леді десяти років. Варто зазначити, що бренд є доволі гнучким та швидко адаптується під потреби ринку: нещодавно у них з’явилась можливість замовити family look для мами та доньки, а також під час інтерв’ю Ольга та Віта обмовились, що наразі активно працюють над розробкою лінії одягу для хлопчиків, зокрема – сорочок.

«Ми постійно аналізуємо ринок, прислухаємось до думки наших клієнтів. Наразі у нас не надто широкий асортимент, ми свідомо не поспішаємо. Наша позиція така: краще зробити менше, але якісніше, тому кожна наша модель актуальна та продумана до дрібниць. Звичайно, у майбутньому у нас є плани розширити асортимент, створювати одяг не лише для діток, а й розробити колекції для підлітків та дорослих. Але це повинно бути продуманим та відповідати нашим цінностям в плані якості та демократичності цін.»

Засновниці бренду вимогливі не лише до себе, а й до кожного, з ким вони співпрацюють. Це стосується і тих, у кого вони замовляють тканини та фурнітуру, і, звичайно ж, людей, яким довіряють найцінніше, – пошив одягу. Так як Віта добре розуміється у всіх тонкощах якісного пошиття, то завжди може помітити, наскільки старанно та відповідально ставиться майстриня, яка влаштовується до них, до своєї роботи.  

Трепетне ставлення засновниць бренду «Bereza&Co» до кожного етапу помітне у кожній деталі, адже навіть до упакування виробів на відправку вони підходять відповідально: кожну сукенку, яку відправляють до майбутньої власниці, турботливо запаковують в екологічну упаковку.

Очевидно, що з таким підходом за короткий час дівчата вже завоювали прихильність маленьких модниць та їхніх мам. Нещодавно на сторінці бренду в інстаґрамі проводився конкурс на обличчя бренду, в якому взяло участь майже шість тисяч дівчаток. Така кількість заявок свідчить про високий рівень довіри до «Bereza&Co». Обличчям бренду стала маленька Адель.

До речі, навіть до фотосесій для бренду у дівчат-засновниць нестандартний підхід: вони не просять юних моделей ставати в певну позу чи зробити певний вираз обличчя, навпаки заохочуючи дітей поводитись так, як вони звикли. Тому найчастіше зйомки проходять на природі, щоб було комфортно бігати, стрибати та веселитись. Саме тому кожна світлина в інстаґрамі бренду наче випромінює тепло та дитячу безтурботність.

Ольга та Віта мають просте пояснення свого успіху: натуральні тканини приємних кольорів та з гарними принтами, актуальні моделі, якісне пошиття та естетика у всьому. Навіть майстерня, у якій вони обговорюють плани щодо розвитку, знаходиться у мальовничому місці, де є можливість вийти у сад та черпати натхнення від самої природи.

Проте найголовніше – це любов до того, чим ти займаєшся, та хороша команда. Дівчата пригадують мимовільну зустріч, коли вони ще не були знайомі, під час якої вперше звернули увагу одна на одну. Обидві – яскраві, творчі особистості, тож це – не дивно. Можливо, та зустріч була не випадковою, і саме через неї Ольга написала саме Віті з проханням допомогти перешити сукню, що й заклало початок для міцного творчого тандему, який створив бренд «Bereza&Co».




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

4 Травня, Субота
3 Травня, П’ятниця