<

ПриватБанк попереджає про спам-атаку на поштові скриньки українців

Цей запис опубліковано більш як рік тому
19:15 | 2.03.2017 / Новини /
Перегляди
1
/ Коментарі відсутні

2-го березня зафіксовано масове розсилання спаму на електронну пошту українців від імені ПриватБанку. Листи було надіслано від користувачів із доменним ім’ям ***.ru та ***com.ua

ПриватБанк звертає увагу, що пошта, з якої приходить інформація від банку, завжди закінчується на @privatbank.ua та @pbank.com.ua. Будь-які сторонні адресанти, які маніпулюють назвою ПриватБанку, є банальними розповсюджувачами спаму та шахраями!

Фейкові листи мають певний шаблон змісту: вітання клієнта, повідомлення про відкриття нового рахунку та прохання перейти за посиланням для ознайомлення з ним. Окрім побажань гарного дня та інших атрибутів лояльності до клієнта, лист містить телефон для нібито дзвінків із-за кордону.

Будьте обережні: у жодному разі НЕ МОЖНА переходити за посиланнями, завантажувати чи встановлювати файли з листа, якщо його отримано не від відправника @privatbank.ua та @pbank.com.ua. Це може призвести не лише до пошкодження програмного забезпечення, а й до втрати персональних даних.

Нагадуємо, що безпека клієнтів – найважливіший пріоритет ПриватБанку. За будь-яких питань чи сумнівів ви завжди можете звернутись за телефоном клієнтської підтримки 3700 та перевірити отримані дані.

ПриватБанк завжди гарантує збереження Ваших коштів, але і Ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Ми склали 14 простих правил, дотримуючись яких Ви зможете не стати жертвами шахраїв. Рекомендуємо ознайомитися.

  • Правило № 1. Зберігайте Ваш ПІН-код, логін і пароль від Приват24 в недоступному для сторонніх людей місці і нікому їх не називайте.
  • Правило № 2. Ніколи не просіть незнайомих людей допомогти Вам скористатися пластиковою карткою.
  • Правило № 3. Використовуйте Приват24, дотримуючись заходів безпеки.
  • Правило № 4. Забезпечте безпеку зберігання і використання ключів електронного цифрового підпису (для бізнесу).
  • Правило № 5. Ніколи не надавайте інформацію про свої картки третім особам, навіть якщо вони звертаються до Вас нібито від імені банку.
  • Правило № 6. Будьте пильні, якщо Вам приходять SMS невідомого авторства з проханням відправити отриманий код або дивний набір команд на інший номер.
  • Правило № 7 . Під час оплати покупок в Інтернеті будьте обережні й не розголошуйте особисті дані.
  • Правило № 8 . Використовуйте надійні паролі і нікому їх не передавайте.
  • Правило № 9 . Будьте завжди на зв’язку з ПриватБанком.
  • Правило № 10. Уважно огляньте банкомат перед використанням.
  • Правило № 11. Уникайте угод в Інтернеті з людьми, які використовують шахрайські хитрощі.
  • Правило № 12. Будьте уважні! Почастішали випадки зламу акаунтів мережевих сервісів (пошта, месенджер, акаунт соц. мережі). Якщо Вам на e-mail, у Skype, Viber або в повідомленні в соц. мережах надійшло прохання фінансового характеру або підозріле посилання від Вашого знайомого, який раніше такого не надсилав, зв’яжіться з ним у голосовому режимі та уточніть, чи сам він надіслав це повідомлення. Обліковий запис могли зламати зловмисники.
  • Правило № 13. Листи з вірусом. Будьте уважні, працюючи з електронною поштою. Шахраї можуть надсилати листи від імені банку з неправдивою інформацією: у Вас великий прострочений борг, призупинено надання послуг тощо.
  • Правило № 14. Підміна номера телефону. З’явилися сервіси, що дозволять маскувати номер телефону під будь-який інший, у тому числі й банківський. Цим користуються шахраї: телефонують нібито від імені банку та випитують у клієнтів інформацію (прізвище, ім’я, по батькові, останні 4 цифри картки, CVV2-код тощо).

Більше про правила безпеки – за посиланням https://privatbank.ua/ru/safeness/




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

26 Квітня, П’ятниця
25 Квітня, Четвер