Ми повинні розвивати, і я щиро в це вірю, співпрацю на місцях
Ніхто краще місцевих культурних організаторів, менеджерів, громадських діячів не знає громаду. Я, перебуваючи у Луцьку, ніколи не зроблю дієвий проєкт у Нововолинську чи Володимирі, не співпрацюючи з тими, хто тут живе, діє і знає, який запит на культурний продукт у мешканців громади.
Культурним менеджерам треба знати, що вони не “одні в полі воїни”. Я маю на увазі, що у людей, які горять культурою, які в цьому працюють, є багато. Вони в це вірять і хочуть донести цю віру до інших.
Грантовий менеджмент, залучення фінансування, побудова стратегії діяльності культурної організації – це все не є вищою математикою. Це зрозумілий механізм, який ви можете взяти собі у використання і вже з завтрашнього дня почати його впроваджувати. Тож, варто тільки почати, а потім буде ефект.
Основне правило створення вдалого концерту культурного проєкту: ви повинні розуміти: для кого і для чого ви цей проєкт робите. Якщо у вас немає відповідей на ці запитання, то ваш проєкт не матиме успіху, бо не розумітимете, як комунікувати зі своєю аудиторією та взагалі, який продукт ви хочете отримати на виході.
Текст Елли Яцути записано під час зустрічі “Клубу культурних менеджерів”