<

Воєнна розвідка провела кіберспецоперацію щодо «росавіації» і розповіла про результат

23:11 | 24.11.2023 / Новини / , /
Перегляди
357
/ Коментарі відсутні

Воєнна розвідка України здійснила кіберспецоперацію щодо «росавіації», отримані в результаті її проведення дані свідчать, що сфера цивільної авіації рф перебуває на межі колапсу.

Про це повідомило Головне управління розвідки Міноборони, пише УНІАН.

«Внаслідок успішної складної спеціальної операції у кіберпросторі вдалось здобути великий обсяг закритих службових документів структурного підрозділу міністерства транспорту рф ― «фєдєрального аґєнтства воздушного транспорта» («росавіація»). Вказане відомство відповідає за безпеку польотів та фіксує всі надзвичайні випадки під час використання російської авіації», – пояснюють у розвідці.

Як зазначається, серед отриманих внаслідок зламу та проникнення у ворожі інформаційні системи даних ― перелік щодобових звітів «росавіації» у масштабах всієї РФ за понад півторарічний період.

«Їхній аналіз свідчить ― сфера цивільної авіації терористичної Росії перебуває на межі колапсу. Лише декілька промовистих документальних фактів: упродовж січня 2023 року в цивільній авіації Росії було зафіксовано 185 авіапригод. Близько третини кваліфіковано як інциденти різного рівня небезпеки. Лідером тут став російський ближньомагістральний літак «сухой superjet» ― 34 проблемні випадки», – повідомляє ГУР.

Згідно з документами російського відомства, за перших 9 місяців 2023 року в РФ задокументували 150 випадків технічних несправностей літаків. За аналогічний період 2022 року зафіксовано 50 таких інцидентів. Отже, зростання небезпеки польотів в росії зросло втричі.

«Найбільш проблемними місцями російської авіації залишаються двигуни та шасі, а також інші важливі елементи: гідросистеми, закрилки та програмне забезпечення. Держава-агресор росія має серйозні труднощі з обслуговуванням бортів із великим нальотом. Через брак потужностей та спеціалістів у москві намагаються переорієнтувати обслуговування літаків на Іран, де відповідні роботи здійснюють «кустарно» ― без відповідної сертифікації», – повідомляє ГУР.

Отримані дані свідчать, що станом на березень 2022 року, росіяни мали близько 820 цивільних бортів іноземного виробництва. І якщо на той час лише до 10% із них пройшли через несертифікований ремонт із застосуванням неавтентичних запчастин, то нині через такий «сервіс» прогнали вже майже 70% авіапарку.

«Гострий дефіцит запчастин призвів до так званого «авіаканібалізму» на росії, коли одні літаки розбирають для ремонту інших. Згідно з оцінкою наявних даних до середини 2023 року в РФ пустили на «донорство» понад 35% повітряних суден», – інформує розвідка.

Крім того, більшість радянських літаків Ан-2, станом на зараз, не можуть відірватись від землі, оскільки двигуни до них вироблялись у Польщі, але через санкції їхнє постачання припинене. Лише впродовж січня 2023 року серед 220 суден «Airbus», що є в росії, зафіксовано 19 різних відмов. Зокрема, в 9-ти літаках, які використовує «аерофлот», зафіксовано 17 випадків задимлення. З 230 літаків «Boeing», які використовуються в росії, зафіксовано 33 технічні відмови тих чи інших систем літака. Не витримав умов російської експлуатації кожен сьомий бразильський «Embraer», а їх в рф налічується 21.

«Аналіз характеру авіаційних інцидентів з отриманих документів вказує, що низка відмов, особливо пов’язаних з двигунами, шасі і механізацією крил, має системний характер. Тенденція свідчить ― сфера цивільної авіації на росії перебуває у зоні серйозної турбулентності з високим ризиком зірватись у круте піке. Відповідна реальність ― прямий наслідок санкцій, найбільш болючими з яких для держави агресора росії виявились: заборона на постачання повітряних суден і запчастин до них; повна відмова в технічному обслуговуванні і наданні послуг; відмова в оновленні програмного забезпечення; затримання російських повітряних суден за кордоном; обмеження доступу до метеорологічної інформації для аеронавігації», – зазначає ГУР.

У розвідці зауважують, що нині москва, наражаючи на смертельну небезпеку своє населення, намагається всіма способами приховати нескінченну купу проблем з цивільною авіацією.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

21 Лютого, Середа