Власники автомобілів на “бляхах” збираються провести чергову акцію протесту
Власники автомобілів на іноземній реєстрації збираються провести чергову акцію протесту 04.02.2018 по всій Україні. Головна вимога – перегляд умов митного законодавства щодо вживаних автомобілів.
Незадоволені нинішнім митним законодавством користувачі автомобілів на іноземній реєстрації обіцяють зібратися у неділю 4 лютого на лівому березі Києва, пройти головними вулицями столиці і дістатися до центру міста. Окрім того, подібні акції також пройдуть у інших містах України.
Про це пише Авто-24.
Засновники громадської організації “АвтоЄвроСила” сподіваються на конструктивний діалог з представниками влади. На думку одного з організаторів акції, нинішні митні бар’єри для старих автомобілів з Європи були створені з метою захисту українських автовиробників від доступних вживаних автомобілів.
За переконанням організаторів акції, легалізація нерозмитненого автомобіля в Україні повинна обходитися в суму близько 500 євро.
Втім, якщо вартість легалізації вживаних авто становитиме 30-40% від вартості автомобіля в Європі, це теж буде хорошим результатом з точки зору організаторів акції протесту.
Нагадаємо, що зараз в Україні діє закон про пільгове розмитнення автомобілів, які відповідають екологічним стандартам Євро-5. Ставки для їх легалізації помірні, завдяки чому кількість легалізованих за цим законом автомобілів лише за перший рік дії сягнула 50 тыс. авто.
Однак саме норма щодо обов’язкової відповідності ввезеного в Україну автомобіля екологічним нормам Євро5 стає на заваді розмитненню автомобілів, які зараз їздять Україною на єврономерах. Вона робить неможливим офіційне розмитнння машин страших 2010 року виготовлення, а серед “євроблях” більшість авто набагато старше цієї дати.
Саме перегляд цих норм митного законодавства та зменшення платежів при розмитненні є метою організаторів акції протесту.
Бляхарі ви вже реально підза%бали.
Так вам погано і так не добре.
Вам таксу, практично закрили навіщо Вам той хлам????
Йдіть працювати, краще в шахту, на шахтарях економіка Нововолинська тримається, хватить їздити по тих польщах.
Ні, хлопчики, не лізьте у ті шахти!
Краще вже їдьте до Польщі, а ше краще – в Норвегію.
Волиньвугілля погасило заборгованість за вересень за що працювати в шахті?
Якби економіка Нововолинська трималася на шахтарях, то років зо 20 на місці Новика було б те ж саме, що зараз на місці Прип”яті. Ти в якому вимірі живеш?
Дивись обережно, а то шахтарі почують- прийдуть рильце начистять
Newvol.. причому тут такса . ????… йдеться про те що за 2000 доларів, їздити на зазах або на вазах яким по 20 років і жруть вони по 8 – 12 літрів бензину, чи на Audi або Volkswagen 5-8 дизеля
Волиньвугілля погасило заборгованість за вересень за який *** там працювати???
Яка ціна розтаможки авто 2011 року?
Та Ви що,
99% купували для того щоб зекономити на пальному?
В мене машина 2013 р.в. і жре як ви кажете- цілих 9 по місту, але нічого не нию, якщо так вперлось в розхід- завжди є альтернатива, наприклад маршрукта, або велосипед.
Не буду спорити з вами ща там за 2000 і тут за 2000 велика різниця, але навіщо той гнилий хлаааам сюди везти?
P. S. Не все що приїхало на бляхах це хлам, а то почнуть ту зараз
Чому поляки розмитнюють машини за 400€ а ми за3000€ що в нас вищі зарплати? І кому ці кошти йдуть?