<
Інші розділи
Sinoptik - logo

Погода на найближчий час

Марина Порошенко обговорила протидію булінгу у Департаменті освіти Нью-Йорка

Цей запис опубліковано більш як рік тому
09:53 | 27.09.2018 / Новини /
Перегляди
0
/ 1 коментар

Дружина Президента України Марина Порошенко обговорила питання профілактики й протидії булінгу у шкільному середовищі з керівництвом Департаменту освіти міста Нью-Йорка.

Зустріч відбулася в межах візиту Президента Петра Порошенка у США для участі в 73-ій сесії Генасамблеї ООН, повідомляє прес-служба глави держави.

«У ході розмови сторони обговорили програми профілактики та подолання булінгу в шкільному середовищі», – зазначається в повідомленні.

За словами першої леді, в останні роки вирішення цього питання набуло особливої актуальності для України. Згідно з дослідженнями Дитячого Фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні 24% українських школярів зараховують себе до жертв булінгу. «Оскільки булінг в освітньому середовищі негативно впливає на розвиток особистості дитини та на формування її системи цінностей, дуже важливо своєчасно й ефективно протидіяти жорстокій і насильницькій поведінці школярів», – сказала Марина Порошенко.

Читайте також: МОН розробляє заходи з протидії булінгу в школах
Дружина Президента також презентувала результати національного проекту Фонду Порошенка «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації», який наразі реалізується у 21-ій області.

Вона подякувала американській стороні за співпрацю, яка була започаткована у 2016 році й сприяла суттєвим змінам у процесі розвитку інклюзивної освіти в Україні.

«За цей час у нашій державі кількість учнів з особливими освітніми потребами, які від соціальної ізоляції перейшли до навчання у звичайній школі, збільшилася на 66%. А також у країні активно розвивається мережа Інклюзивно-ресурсних центрів, які з 1 вересня розпочали свою роботу за новими, більш прогресивними і якісними підходами», – підкреслила перша леді.

Окрім того, на зустрічі обговорювалася підготовка студентів педагогічних спеціальностей до ефективної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Зокрема, йшлося про те, як сформувати у педагога систему знань і вмінь в організації та впровадженні інклюзивного навчання дітей з ООП.

Співрозмовники домовилися й надалі продовжувати плідну співпрацю у напрямку осучаснення освіти в Україні та створення толерантної, гуманної та безпечної атмосфери в новій українській школі.




один коментар

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

12 Грудня, Четвер

Sinoptik - logo

Погода на найближчий час