<

Інші розділи

Недотримання графіків, технічний стан маршруток та хамовиті водії: нововолинці поділились своєю думкою про громадський транспорт

Цей запис опубліковано більш як рік тому
18:18 | 26.01.2023 / Нововолинськ / /
Перегляди
2464
/ коментарів 13

Нововолинці поділились своєю думкою з журналістами БУГу щодо роботи громадського транспорту у місті. Більшість мешканців наголошують на хамовитому ставленні до пасажирів деяких водіїв, не дотримання графіку та перевантажені маршрутні таксі.

Інтернет-видання «БУГ» провело опитування користувачів громадського транспорту в соціальній мережі інстаграм. Згідно з відповідями нововолинців, пасажири залишаються з негативними враженнями після поїздки.

Більшість опитуваних розповіли, що маршрутки часто їздять перевантажені пасажирами у час-пік. Люди, які очікують та громадський транспорт на зупинці «Ковпака», уже не мають можливості влізти, не говорячи про сидячі місця.

“Зранку біля 8-ої години вже на «Ковпака» сісти неможливо, стою на зупинці, пропускаючи 3-4 автобуси”, – йдеться у повідомлені.

“Частіше рейси потрібно робити, у маршрутку не влізти в час-пік”

Щодо хамовитості водіїв у відношенні пасажирів. Деякі водії проявляють свою не цілком адекватну поведінку в роботі, підвищуючи голос та звертаючись нецензурною лексикою до пасажирів. Нещодавно прикрий інцидент із водієм-хамом трапився із журналісткою БУГу.

Водій громадського транспорту, підвищуючи голос, звертався до дівчини через те, що у неї застрягла сумка між дверима переповненого транспортного засобу. Інші пасажири намагались заспокоїти чоловіка, проте це не вдавалось. Зазначимо, що у цей час транспорт був перевантаженим. Дівчина вийшла з автобуса, адже уже не могла слухати публічні образи водія, який висловлювався лайкою в її адресу.

Зокрема, читачі також вказують на невиховану поведінку водіїв не лише до себе, але й до дітей.

“Справжнісінький хам”

“Водії є не приємні, а є й такі, що завжди без настрою та гарчать”

“Відношення водіїв буває дуже жахливим”

“На банальне запитання стосовно того, скільки коштує проїзд, водій відповів «Для тебе зараз буде 20»”

Додамо, що технічний стан громадського транспорту буває не справним. До прикладу, 3-го січня у Нововолинську під час руху в одному з маршрутних таксі відірвалося заднє колесо

“Такі випадки – неприпустимі! Маршрутки, які курсують в нашому місті, давно потребують заміни. Про це постійно говоримо з перевізниками. В них одне пояснення – малий пасажиропотік і низькі доходи.  Розіслав листи всім власникам маршрутів з вимогою оновити транспортні засоби: придбати нові, привести у відповідність ті, що є тощо. Мешканці заслуговують на комфортні умови проїзду”,  – зазначив після інциденту міський голова Борис Карпус.

Графіки. Користувачі соціальних мереж, котрі їздять громадським транспортом у Нововолинську, зазначають, що вони не відповідають дійсності.

“Автобуси рідно приїжджають за розкладом, частіше запізнюються”




коментарів: 13
  1. e-квиток в маршрутках 2 та 6 все врегулює. Карпус із замами, відділ транспорту, муніципальна варта – всі працюють над нашими проблемами з громадським транспортом.

  2. На початку січня проводилось обстеження обстеження пасажиропотоку маршрутів 2 та 6 і маршрутки не були переповнені, всі люди , які стояли на зупинках , нормарльно виходили та заходили в маршрутку. Після введення електронного квитка, коли він запрацює на повну, здорощає проїзд , люди почнуть більше ходити пішки і буде багато місця в маршрутках.

    • Ти боїшся того е-квитка більше, ніж путлєр візитки Яроша.
      Прийдеться весь чорний нал з тіні виводити, воно і зрозуміло ..

  3. богу дякувати хоч вже владімірскій централ вєтєр сєвєрный в маршрутках не вмикатимуть..

  4. Перевізник купив маршрутку давним-давно і все, поки не буде підлягати ремонту.

  5. То якби пані з ”Бугу” не застрягли, то ф статті не було б. В цілому правда, про хамовитість, про години пік та про тех стан. Я колись порвав дорогу куртку, сидячи біля вікна, тому що фіранки були причеплені на металічних розгалужених тросах.

  6. Відділом транспорту та зв’язку управління будівництва та інфраструктури регулярно проводяться зустрічі з власниками маршрутів, для обговорення питань щодо тактовності та ввічливості водіїв, дотримання графіків руху тощо.
    Однак не можливо виключати таку складову, як людський фактор. Адже водії різні, є більш стримані та ввічливі, та є і не терплячі, тому іноді трапляються неприємні ситуації між ними та пасажирами (пасажири теж трапляються різні).
    Щодо випадку з журналісткою інтернет-видання «БУГ», начальником відділу транспорту та зв’язку було проведено профілактично-виховну бесіду з водієм автобуса, відповідно відібрано пояснення для бачення ситуації з обох сторін.
    На рахунок питання щодо технічного стану транспортних засобів, то можна зазначити таке, що звісно, автобуси не нові, але зазвичай чисті та охайні, технічний стан задовільний, так як вони проходять обов’язковий технічний огляд два рази на рік, також перед виїздом на рейс огляд проводить механік.
    Щодо розкладів руху: будуть здійснені перевірки, і у випадку порушень застосовуватимуться відповідні рішення.
    На даний момент відбувається підготовка бази даних для впровадження е-квитка у нашому місті, за допомогою якого ми зможемо чітко відстежувати:
    – дотримання графіків руху не тільки по кінцевих зупинках, а й на кожній окремо;
    – відстежувати пасажиропотік для врегулювання кількості автобусів на маршруті;
    – також буде вестися відеоспостереження, завдяки чому усі конфліктні ситуації будуть вирішуватися набагато швидше.
    І як показує досвід інших міст, у яких такі системи уже працюють, конфліктних ситуацій в рази менше.
    Працюємо над покращенням рівня перевезень щоденно.

    • “На даний момент відбувається підготовка бази даних для впровадження е-квитка у нашому місті, за допомогою якого ми зможемо чітко відстежувати:
      – дотримання графіків руху не тільки по кінцевих зупинках, а й на кожній окремо;
      – відстежувати пасажиропотік для врегулювання кількості автобусів на маршруті;
      – також буде вестися відеоспостереження, завдяки чому усі конфліктні ситуації будуть вирішуватися набагато швидше.”
      А ще:
      – в ООН проведуть слухання щодо пасажирських перевезень у Новіку
      – отримаємо грант від міжнародних організацій та проведемо за нього низку семінарів
      – вся міськрада поїде до Польщі(Грубешів) переймати досвід (всі мають бронь) на тиждень у відрядження на автомобілях та автобусі міськради.
      Частина міськради буде працювати кондукторами у маршрутках 2 та 6.
      На жителів інших населених пунктів ОТГ Карпусу та команді начхати, як не було чим добратись, так і не буде.

      • Все правільно написали. Але одне не пишите. Що у всіх містах є час пік у всіх містах переповнені маршрутки. Є такі міста що чергу на маршрутку знімають за пів години і все добре. А в нас хочете нові автобуси і щоб усі сиділи в такому малому місті. А квитки електронні це фірма яка зареєстрована в Молдавії. І куди будуть іти податки? Маєте ви з того вигоду. А з одної людини 1 гривню буде забирати електронний квиток. Проїзд подорожчає.

  7. Необхідно ввести е- квитки. Тоді і податки не будуть втікати. А то платимо за транспорт, та ще отримуємо хамство!

  8. В базарний день всі маршрутки переповнені, навіть не зупиняються. Їм насрати на всі скарги. Нема конкуренції просто

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

24 Листопада, Неділя