Блогерство як спосіб перспективного заробітку: правда чи міф
Кожному цікаво хто скільки заробляє. Мама телефонує тітці та питає чи висока у неї заробітна плата. Бабуся, разом з ближніми, скаржиться яка погана у країні пенсія. Ти переписуєшся з друзями про «днювку» у Польщі. А сусідка з балкону розповідає про її успішного сина та його «круту» роботу.
Різноманіттю професій як онлайн, так і офлайн немає меж. SMM-спеціаліст, контент-менеджер, копірайтер, сторісмейкер, блогер, менеджер чату і ще сила силенна невідомих назв. Світ розвивається і людство теж не повинне стояти на місці, тим більше коли «мами у соцмережах» зароблять по 30 тисяч гривень за 10 хвилин в день з дитиною на руках.
Хто такі блогери та з чим їх їдять
Ввімкнув камеру, покривлявся на відео, закинув у сторіс – саме такою більшість людей уявляють роботу блогера, хоча все насправді набагато складніше. За «ідеальною картинкою» ховається велика купа роботи.
Іноді над одним профілем у інстаграмі може працювати велика кількість людей. Потрібно забезпечити сторінку контентом, який буде цікавий широкому колу, домовитися про рекламу та співпрацю з іншими брендами, можливо, запустити власний корисний продукт.
Аби створити сторіс на 15 секунд блогер мусить добре подумати над тим, що сказати, якісно відзняти відео, оформити красивий візуал, та й спробувати охопити ще більше аудиторії. Гроші не падають з неба, необхідно писати пости, ходити на визначні заходи, слідкувати за оновленнями та мати власну «ізюминку».
Так, деякі блогери вдаються до хитрощів та «чорного піару»: навмисно потрапляють у центр скандалів, розігрують завчасно підготовані сценарії, «хайпують» на різноманітних темах. Такі вчинки не досить адекватні, проте охоплення та цільову аудиторію вони, все ж таки, покращують.
Thousands, millions, billions: яку ж суму реально заробити?
Мабуть кожен хоч раз думав що чим більше «лайків» отримує медійна особа, тим більше грошей їй потрапляє у гаманець. Та, правду кажучи, якби так дійсно було, то усі, без винятку, з головою поринули б у блогерство.
Що ж, покваплюсь розчарувати, сердечки під фото та відео не відіграють валютної користі, принаймі у більшості соцмереж. Реклама, рекомендації, співпраця, бізнес – інструменти активного доходу. Найцікавіший спосіб заробітку блогерів – конкурси, гівевеї, розіграші. Після таких витівок можна спостерігати швидке зростання деяких профілей у мережі.
Зазвичай, це типова схема де задіяні організатор, медійні особи та спонсори. Пости – теж певний засіб для монетизації. У «мільйонників» така реклама може коштувати від $300 до $10 тисяч.
Блогери з аудиторією до 300 тисяч за місяць можуть отримувати приблизно $2000. Мінімальними є розцінки місцевих інфлюенсерів, у яких кількість читачів становить від 5 до 10 тисяч. Прайс на публікацію коливатиметься у межах 200 – 500 гривень.
Тож блогери реально можуть отримувати великі кошти завдяки якісному контенту в мережі, та для цього їм спершу потрібно плідно попрацювати аби досягти таких результатів.