У Володимирі обрали ще трьох переможців конкурсів на заміщення вакантних посад начальників відділів та управлінь
26-го квітня у приміщенні Володимир-Волинської міської ради відбулись конкурси на заміщення вакантних посад.
Конкурсна комісія розглядала заяви, оцінювала письмові роботи та проводила усні співбесіди з кандидатами на заміщення таких посад:
- начальника відділу освіти управління з гуманітарних питань;
- начальника управління «Центр надання адміністративних послуг»;
- начальника відділу земельних та природних ресурсів управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів.
Про це інформують на сайті міста.
Письмовий іспит на знання законодавства України – перша частина конкурсу. Претенденти на вищезазначені посади здавали його одночасно.
Після аналізу робіт конкурсною комісією та виставлення оцінок за результатами розпочався другий етап – усні співбесіди. Кандидати на посаду начальника управління “Центру надання адміністративних послуг” представили власне бачення розвитку структурного підрозділу.
На посаду начальника відділу освіти управління з гуманітарних питань конкурсна комісія рекомендуватиме міському голові призначити Оксану Бігун.
Довідково:
Оксана Андріївна Бігун здобула повну вищу освіту:
1992р. – Дубенське педагогічне училище;
2005 р. – Рівненський міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука.
Досвід роботи:
- серпень 1989 р. – серпень 1990 р. – помічник вихователя дитячого садка;
- липень 1992 р. – грудень 1994 р. – вихователь дитячого садка;
- серпень 2001 р. – березень 2003 р. – спеціаліст ІІ категорії загального відділу апарату райдержадміністрації;
- травень 2003 р. – березень 2008 р. – начальник відділу з питань молоді і спорту Володимир-Волинської РДА;
- квітень 2008 р. – жовтень 2009 р. – головний спеціаліст з організаційних питань Володимир-Волинської районної ради;
- жовтень 2009 р. – січень 2016 р. – начальник відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації;
- січень 2016 р. – червень 2019 р. – начальник відділу освіти, молоді та спорту РДА;
- червень 2019 р. – вересень 2019 р. – начальник відділу освіти та культури РДА;
- вересень 2019 р. – лютий 2021 р. – начальник гуманітарного відділу виконавчого комітету Зарічанської ОТГ;
- з лютого 2021 р. – головний спеціаліст управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради.
Начальником управління «Центру надання адміністративних послуг» конкурсна комісія рекомендуватиме призначити Аллу Троць.
Довідково:
Алла Ананіївна Троць народилася 4 липня 1970 року.
Освіта:
- 1988 р. -1990 р. – Чернігівський юридичний технікум;
- 2001 р. -2004 р. – Тернопільська академія народного господарства.
Досвід роботи:
- 1990 р. – 2010 р. – управління соціального захисту населення виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради;
- грудень 2010 р. – січень 2017 р. – начальник відділу з питань захисту прав споживачів;
- з січня 2017 р. – директор “Центру надання адміністративних послуг”.
За результатами двох етапів конкурсу на посаду начальника відділу земельних та природних ресурсів управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів міському голові рекомендуватимуть призначити Наталію Антоненко.
Довідково:
Наталія Йосипівна Антоненко народилася 10 березня 1963 року. Освіту здобувала з 1980 р. по 1985 р. в Українському ордені Дружби народів інституті інженерів водного господарства у м. Рівне.
Досвід роботи:
- січень 2004 р. – травень 2005 р. – Волинська регіональна філія Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру», інженер І категорії;
- травень 2005 р. – червень 2009 р. – Волинська регіональна філія Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру», начальник Володимир-Волинського міського відділу роботи;
- червень 2009 р. – квітень 2013 р. – Волинська регіональна філія Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру», провідний інженер Володимир-Волинського міськрайонного виробничого відділу;
- з квіня 2013 р. – виконавчий комітет Володимир-Волинської міської ради, головний спеціаліст відділу майнових і земельних ресурсів.
Давайте, дівчулі, не підведіть!