Управління Держпраці розслідує причини загибелі гірника на шахті «Бужанська». Деталі трагедії
Управління Держпраці у Волинській області створило комісію розслідування смертельного нещасного випадку на шахті «Бужанська».
Наказом управління Держпраці у Волинській області створено комісію з розслідування смертельного нещасного випадку, який стався з машиністом електровоза підземного ВП «Шахта «Бужанська ДП «Волиньвугілля», інформує пресслужба управління.
За попередніми даними, нещасний випадок стався 28 липня у виробці Головного східного відкотного штреку в районі ПК-50.
Комісія зі спеціального розслідування нещасного випадку з’ясує обставини та причини його настання. Також буде визначено осіб, дії чи бездіяльність яких призвела до загибелі гірника.
За годину після початку 3-х зміни, о 21:05 повідомили диспетчеру, що водій електровозу Леонід Шевчук загинув. Першими на місце події прибули чергові воєнізованого гірничо-рятувального загону. З ними був лікар, який констатував смерть, – йдеться в сюжеті Суспільного.
Начальник дільниці вентиляції і техніки безпеки Олександр Суліма розповів, що були отримані травми, несумісні з життям.
Перед кожним виходом в наряд працівники проходять інструктажі з техніки безпеки. Натомість гірник, колега загиблого Анатолій Цьось каже, що є чимало причин, які могли спричинити трагедію.
“Дуже зажаті штрика. Треба робити перекріплення штриків. Треба робити машини, тормоза. А це все доводить до того”, – зазначає машиніст електровоза.
Напарник загиблого розповів, що техніка безпеки в шахті для електровозів, для відкатки відсутня.
“Це все доводить до того, що рано чи пізно з’являються травми. Все це пов’язано з вищими ешелонами, які не проплачують фінансування на техніку безпеки, от і вийшла така важка ситуація, я не можу говорити. В нас такі електровози, що в нас не передбачена захищена кабіна. Весь захист – каска. І все”, – каже Микола Семенюк.
техніка безпеки в шахті мінімальна, і знаходится в основном на бумазі тільки. Хто був там знае це прекласно