Інспектор Ляля: на вулиці серпень, а дорога, що веде до Світязя, латана-перелатана
Відпочинок за кордоном чи на морі влітку може собі дозволити не кожна українська сім’я. Та й навіщо далеко кудись їхати, якщо на мешканців Волині чекає водяна природна перлина – озеро Світязь. Відпочинок на озері – діло хороше, проте до Світязя ще потрібно дістатися.
Дорога від Володимира-Волинського до Щацька виглядає набагато краще, ніж на початку літа. Деякі великі ями все ж таки залатали. Проте відрізок шляху (не називаємо це дорогою) неподалік села Ліски заставить понервуватися водіїв і легкових і вантажних авто. Ям тут настільки багато, що транспорту доводиться їхати по узбіччю. Проте там картина не ліпша.
Відрізок шляху потребує капітального ремонту, а не ямкового. Тому що тут ніяка латка вже не допоможе, а створить додатковий горбочок, після якого знову знайдеться ямка. До речі, глибина деяких ям доходить до 6 см. Зауважмо, що від постійної завантаженості дороги, асфальт буквально “розходиться” по краях. Відтак утворилися горбики та відкололися великі шматки дорожнього покриття.
Нагадуємо, що Інспектор Ляля в сидячому положенні має зріст 6 сантиметрів, тому для нас вона є своєрідним мірилом, що візуально показує, які глибокі та небезпечні вибоїни на дорогах.
Згідно з чинним Державним стандартом України 3587-97, розміри ям не повинні бути більше 0,5 м² або 6 см в глибину. Всі ями, які більше хоча б по одному параметру, повинні бути усунені протягом 10-денного терміну (максимум).
Зауважимо, що водіїв про складний відрізок дороги попереджає дорожній знак.
На думку, інспектора Лялі ще однією небезпекою на цьому відрізку дороги стають сухі гілки, які нависають як над проїжджою частиною, так і частково закривають видимість дороги. Однак дерева – не є спеціальністю нашого інспектора, тому Ляля звертається до відповідальних служб звернути увагу та направити фахівців, аби встановити чи дійсно дерева є потенційною загрозою для водіїв.