Інспектор Ляля контролює ремонт дороги “Луцьк – Володимир-Волинський”
Триває капітальний ремонт дороги Н-22 “Луцьк–Володимир-Волинський”. Дорожнє покриття тут кладеться за новою технологією, що до цього на Волині не використовувалася. У рамках ремонту дороги буде здійснено освітлення біля населених пунктів, в тому числі й освітлення пішохідних переходів, організацію з’їздів та благоустрій узбіч.
Інспектор Ляля побувала на відрізку в межах Володимир-Волинського району та поспілкувалася із працівниками підрядної організації “Автомагістраль”. Перша бригада робітників працює в межах міста, друга – на виїзді із Володимира-Волинського.
Працівники Автомагістралі розповіли, що на всьому відрізку траси працює декілька груп. На виїзді з міста зрізають старе асфальтне покриття та відвозять на місце збору.
Також працівники поділилися секретами роботи. Повідомили, що спершу кладуть близько 8-ми сантиметрів вирівнюючого шару, а потім зверху планується ще 13-ть сантиметрів основного. На деяких відрізках дороги, дорожники замінюють так звану “подушку” – на підготовлених відрізках заливають бетон із щебенем великої фракції.
Тимчасові “терикони” старого асфальту обіцяють використати раціонально – облаштувати узбіччя доріг, адже досить значна різниця між новим дорожнім покриттям та з’їздами. Легкові авто з низькою посадкою заледве долають такий бар’єр на шляху.
Нагадаємо, що інспектор Ляля в сидячому положенні має зріс 6-ть сантиметрів.
Інспектор Ляля викликала багато зацікавлення в працівників підрядної організації та отримала запрошення проінспектувати дороги в південних областях України.
Також Ляля обіцяє тримати ремонт дороги на контролі та оперативно інформувати.
Може хтось пояснить чому асфальт і решту матеріалів машини возять аж десь з-за Червонограду (100-180 км в залежності від близькості до Луцька) за день їде десь до 40-ка машин туди-назад.І так вже 4 місяці. Одна вантажна машина витрачає на 1-дну ходку 60-80 л солярки (1500 грн/день) не рахуючи зарплат водіям і зносу деталей. Невже не можна було найти десь ближче асфальтний завод- наприклад в Нововолинську і то вже б було на 50-60 км ближче в одну сторону…