<

The New York Times назвав вишиванку трендом літа

Цей запис опубліковано більш як рік тому
09:24 | 12.07.2016 / Новини /
Перегляди
0
/ Коментарі відсутні

Американське видання The New York Times опубліковало статтю«Неофіційний топ літа», у якій вишиванка названа трендом сезону.

Автор матеріалу описав вишиванку як «селянську блузку», що увійшла у «всесвітній обіг».

У статті розповідається про лейбл March 11, який створили у створили  українці, що живуть у Нью-Йорку, Світлана Головченко і Роберт Міщенко.


Вони у своїх колекціях пропагують традиційну українську вишиванку.

«Пара вишиванок з джинсовою спідницею – це все, що потрібно, аби мати стильний вигляд. Просто будьте готові, що люди питатимуть у вас звідки вона», – пише автор.

У 2015 році в анексованому Криму учні Української школи-гімназії Сімферополя, яку після російської окупації перейменували в «Сімферопольську академічну гімназію», прийшли на «останній дзвоник» у вишиванках.

Також 2015 у центрі Москви влаштували мінімарш вишиванок. До флеш-мобу долучились 20 мешканців російської столиці. Вони пройшли московським Арбатом в українському національному вбранні.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

8 Травня, Середа
7 Травня, Вівторок