На антикорупційний «Пульс» ДФС з Волині надійшло 90 дзвінків
З початку року на антикорупційний сервіс «Пульс» ДФС за вирішенням проблемних ситуацій платники податків Волині та суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності зверталися 90 разів.
У переважній більшості випадків платники податків телефонували на «Пульс», щоб вирішити проблемні питання в обслуговуванні на митниці. Зокрема, саме митним питанням присвячено 80 дзвінків, – прес-служба ГУ ДФС у Волинській області.
Щодо негараздів у роботі ОДПІ Волині платники податків за цей час повідомили 10 разів.
Серед митних питань, які найчастіше турбували клієнтів Волинської митниці – затримки з митним оформленням та наявність черг – 44 та 19 дзвінків відповідно.. Водночас, про корупційні ризики на митниці інформувалося у 5 зверненнях на «Пульс». Решта піднятих митних питань – робота органів ДФС, порушення митних правил та повідомлення про факт контрабанди.
Нагадаємо, що за допомогою сервісу «Пульс» можна поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері. Телефон цілодобової лінії (044) 284-00-07.