В “анонімній” історії 70% інформації видають користувача
Це вдалося встановити, порівнявши інформацію в соціальних мережах й історію відвідування веб-сторінок.
Вчені змогли ідентифікувати близько 70 відсотків інформації з анонімної історії користувачів. Для цього фахівці порівняли пости в Twitter з історією відвідування сайтів у зашифрованому режимі, передає Корреспондент з посиланням на The Stack.
Авторами дослідження стали представники Стенфордського і Принстонського університетів. Повідомляється, що користувачі, які брали участь в дослідженні, використовували розширення Chrome, що зберігає історію перегляду.
Далі дослідники задіяли власний протокол скорочення посилань і виявили посилання типу t.co. Проаналізувавши їх, вчені встановили, що до 81 відсотка інформації після проходження через програму деанонімізації можна відновити і отримати дуже конкретні дані.
При цьому точна ідентифікація користувача була можлива в 72 відсотках випадків.
У результаті виявилося, що рекламодавці, а також брокери, можуть успішно проводити подібний аналіз завдяки відстеженню файлів cookie, отримуючи в результаті необхідні дані про користувача.
Фахівці стверджують, що частково обмежити подібні спроби допоможе використання протоколу HTTPS з’єднання і послуги VPN. Однак в першому разі не маскується базовий URL сайту, а в другому – не створюються перешкоди для відстеження cookie.