<
Інші розділи

Ефективні методи просування в соціальних мережах*

Цей запис опубліковано більш як рік тому
12:17 | 4.11.2017 / Статті /
Перегляди
8
/ Коментарі відсутні

Соціальні мережі сьогодні користуються куди більшою популярністю, ніж багато інших платформи для просування. Пов’язано це в певній мірі з тим, що в соціальних мережах зареєстровані користувачі різних вікових груп, тому, як то кажуть, “на кожен товар свій покупець однозначно знайдеться”.

У кожній країні є більш і менш популярні соціальні платформи; однак Facebook, Instagram і Twitter в наші дні використовує практично кожен, незалежно від сфер інтересів; вікові рамки також практично не поширюються на перераховані вище соцмережі, оскільки там можна зустріти як користувачів шкільного віку, так і літніх людей. Pinterest, LinkedIn і Swarm незначно відстають від соціальних мережевих “гігантів”. Вконтактє також залишається порівняно найпопулярнішою платформою для реклами і просування власного бізнесу або бізнесу партнера / замовника. Всі перераховані ресурси – це вже наявна база даних для ваших поточних і потенційних клієнтів. Саме тому, розвиваючи бренд або послугу в соціальних мережах, можна розповісти про продукт мільйонам користувачів з усього світу.

Методи просування через соціальні мережі істотно відрізняються в залежності від обраної з цією метою платформи. Рекомендації по кожній можна прочитати по посиланню, зазначеного в кінці статті. У цьому пості ми коротко розберемо основні помилки, які можуть призвести до провалу в області SMM просування через соцмережі.

 Помилка №1. ви нетерплячі

Ніколи не знаєш, коли можна очікувати віддачі від просування через соцплатформи. Це не реклама, яка діє і продає “в лоб”. Тут необхідне терпіння і вміння працювати, не бачачи відчутних результатів в найкоротші терміни, навіть незважаючи на те, що завжди чекаєш зворотного.

Помилка №2. Просування дуже дорогих продуктів

Для власників або партнерів дорогих продуктів в соціальних мережах рекомендують відкривати клієнтський сервіс. Мережі дозволять відповідати на питання, що цікавлять потенційних клієнтів питання, надаючи грамотні роз’яснення інформації щодо послуг, що надаються. Пам’ятайте: продаж продукції високої вартості потребує значно більших витрат за часом. Будьте до цього готовими.

Помилка №3. Претензії та скарги

Навіть кілька про вашу компанію скарг можуть “вбити” активність і прагнення здійснювати покупки іншими користувачами. Постарайтеся з’ясувати справжню причину претензій і, загладити проблему, постаратися знову завоювати довіру клієнтури.

Помилка №4. “Закидання” розпочатого

Не бачачи істотних результатів, ви можете кинути вести просування через соціальні мережі, що в свою чергу може негативно позначитися на подальшому веденні бізнесу. Користувачі можуть подумати, що у вас або виникли якісь проблеми, внаслідок чого ви зовсім заморозили бізнес, або … або ви ледар, який просто не хоче розбиратися в процесі :)

Помилка №5. “Я сам! Мені не потрібна допомога!”

І, мабуть, не менш важливо розуміти, що ви не зможете виконувати всю роботу самі, а також неправильно не прислухатися до рекомендацій інших, особливо тих людей, які досягли певних успіхів у вашій справі. Від вас в даному випадку потрібно з’ясувати інтереси і запити цільової аудиторії, в майбутньому ж краще було б передати процес в руки фахівців і спостерігати за результатом, лише коригуючи окремі нюанси.

Сподіваємося, що дана стаття була вам корисною, що ви не станете наступати на граблі, на які і так вже скільки разів наступало людство. Рекомендуємо до прочитання статтю, яка допоможе зрозуміти актуальні стратегії просування в тих чи інших соціальних мережах: geniusmarketing.me/lab/effektivnye-strategii-prodvizheniya-v-socialnyx-setyax-s-momentalnym-rezultatom/.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *