«Будапештський меморандум – це…»: повідомили, скільки «Укрпошта» заробила на продажу епатажної марки
Національний поштовий оператор «Укрпошта» продав марку «Будапештський меморандум – це…» на суму понад 2 млн грн менш ніж за дві доби.
Новинку було випущено в межах проєкту «Власна марка». Вартість одного поштового аркуша, що містить дев’ять марок, становить 600 гривень. Марка все ще доступна для купівлі онлайн. Придбати її можна у «Поштовому маркеті» – інтернет-магазині «Укрпошти». Про це повідомив генеральний директор компанії Ігор Смілянський, передає УНІАН.
Як повідомляли, нещодавно президент Володимир Зеленський нецензурно висловився у подкасті американського журналіста Лекса Фрідмана. Зокрема він жорстко розкритикував Будапештський меморандум.
Йдеться про міжнародну угоду, яку уклали 5-го грудня 1994 року Україна, росія, Велика Британія і США. Вона містила політичні гарантії Україні у зв’язку з набуттям нею неядерного статусу. Згідно з меморандумом, країни-підписанти зобов’язувалися, серед іншого, поважати незалежність, суверенітет та кордони України.
10-го січня «Укрпошта» випустила марку, яка містить посилання на висловлювання Зеленського: «Будапештський меморандум – це х***я».