<

Інші розділи
Sinoptik - logo

Погода на найближчий час

Бійка за талони: у сервісному центрі біля Луцька – скандал

10:16 | 16.04.2024 / Новини / , /
Перегляди
1415
/ коментарі 2

У Луцькому сервісному центрі б’ються за талони. У нерівному бою зійшлися жіночки з черги й «рішала». Останній черговий раз прийшов ухопити з термінала вільний талон, але цього разу отримав стусани від жіночок. Бо ж відвідувачі стоять у черзі за талонами спозаранку, а чоловік тим часом встиг ухопити декілька та повернувся знову.

Про це йдеться у сюжеті ТРК «Аверс», пише Конкурент.

Коли переступаєш поріг сервісного центру, близько ста людей не зводять очей з екранів, де оголошують чергу прийому. Ще кілька десятків тримають в облозі термінал, що видає талони. Їх можна замовити й на сайті, однак то справжня лотерея, бо талонів майже нема. Зате вони завжди є у так званих «рішал».

На відео видно, як чоловік чекає біля термінала для видачі талонів. Далі йде в кафе. І вже звідти марширує без черги прямісінько до адміністраторів. За ним же прямує клієнт. І вже біля дверей чоловік, що йде першим, сигналізує компаньону, що треба поквапитись. Далі діалог між відвідувачем сервісного центру та тим самим «рішалою»:

Відвідувач: Хлопці, куди ви всі ходите? Я завжди дивлюсь за вами, куди ви всі ходите? Тут теж черга є, люди чекають, я вже понад годину чекаю.

Невідомий чоловік: Ми нічого не перешкоджаємо.

Відвідувач: Ви не перешкоджаєте, але ви займаєте певних фахівців, які мали б надавати послуги іншим, хто стоїть черзі. Я розумію, що ви тут на роботі. Я чекаю якраз от сюди, розумієте, так?

Невідомий чоловік: Ви ж талон взяли? Тут у людей, у кожного є талон.

Відвідувач: Я розумію, талони є. Але час вже пройшов по одній простій причині, бо ходять такі хлопці, як ви.

Схема, за якою працюють так звані «рішали», дуже проста. Як зазначають у сюжеті, спершу бронюють талони на сайті. Коли оголошують номер талона для прийому клієнта, той, звісно, відсутній. Усі скасовані талони повертаються для повторної видачі в термінал. Тепер головне ухопити клієнта і знати, якої миті опинитися біля термінала. Очільник сервісного центру МВС Олександр Семчишин коментує цю ситуацію так:

«Є знайомі, є товариші, є колеги. Є в нас дуже багато, як би кажуть, і вас, і в нас знайомих. Підійти, поспілкуватися – це вже злочин? Ці всі люди, я не знаю про яких ви людей говорите, я не готовий вам… Можливо, це знайомі, можливо, будь-хто інший. В мене немає можливості сидіти кожного дня і тут 24 на 7 дивитися в камеру, … Хто до кого підходить», – каже начальник.

На відео видно, як невідомий чоловік вже «привітався» з адміністраторами й за мить опинився біля термінала. За збігом обставин одразу з’являється вільний талон. Тут вибухають жіночки у черзі, бо бачили, що сьогодні чоловік вже брав талони:

Відвідувачка центру: В смислі, алло? Знаєте, що? Давайте не будемо, добре? Ви смієтеся чи що?

Невідомий чоловік: Ви заспокойтеся, я вам сказав.

Відвідувачка центру: Людина нагла така, що…

Невідомий чоловік: Ви заспокойтеся. Ми робимо свою роботу. Заспокойтеся!

Відвідувачка центру: Ви вийшли, ви взяли, зараз вас там не має бути.

Невідомий чоловік: Я стою біля термінала, заспокойтеся.

Відвідувачка центру: Ви заспокойтеся, у мене талон получився…

Невідомий чоловік: У вас нічого не получилося. Заспокойтеся

Відвідувачка центру: Скажіть, будь ласка, що це таке? Викличіть поліцію…

Невідомий чоловік: Що ви таке робите? Що ви робите? Що ви робите?

Довелось втрутитись працівникам сервісного центру та розбороняти.

«Жіночка з самого ранку, вона приїхала навіть не звідси, дуже довго чекала. Мужчина просто наглим образом перед неї… Він прийшов, він мількав тут, але просто наглим образом, просто без черги. Люди приїхали з Камінь-Каширського. Тобто, як ви розумієте, на скільки людям чекали-чекали. Стояли на ногах і тут от їм виходить, що нагло просто забрав перед тим», – коментує ситуацію відвідувачка центру Наталія.

Начальник установи Олександр Семчишин каже, що послуги вони надають якісні й таких ситуацій не виникало, якби люди самі не звертались до «рішал».

«Ми готові завжди приймати ці виклики, старатися покращувати сервіс, робити все, щоб громадянам зручно було отримувати наші послуги», – резюмує Семчишин.




коментарів: 2
  1. Скоро залишиться тільки так і робити. Респект жінці і ганьба тим хто не підтримав. Надіюсь керівника органу вже звільнено за “знайомих”…
    Корупція росте з кожним днем. І в країні і в містах.

  2. В першу чергу ганьба начальнику і нахабі Олександру Семчишину! Які знайомі і дружбани у робочий час? Може вони вашим службовцям пляшку і закусь принесли для підкріпону? Щось мені видається що ви там довго не втримаєтеся. Звільняйтеся самі, допоки не пізно.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

22 Листопада, П’ятниця
21 Листопада, Четвер

Sinoptik - logo

Погода на найближчий час