<

Інші розділи

YouTube посилює боротьбу з фільтрами блокування реклами

Цей запис опубліковано більш як рік тому
11:18 | 3.11.2023 / Новини / /
Перегляди
177
/ коментарів 5

Популярний відеосервіс YouTube, власником якого є Google, посилює боротьбу з фільтрами блокування реклами (ad blocker) у світі.

Як передає Укрінформ, про це Engadget підтвердив речник компанії. 

«Використання фільтрів із блокування реклами порушує «Загальні положення та умови YouTube». Ми розпочали глобальну роботу над тим, щоб спонукати глядачів, у яких увімкнені ці фільтри, дозволити рекламу на YouTube або спробувати (платну підписку – ред.) YouTube Premium, щоб не бачити реклами», – заявив речник.

За його словами, реклама підтримує «різноманітну екосистему творців у всьому світі та дозволяє мільярдам людей отримувати доступ до улюбленого вмісту на YouTube».

Зазначається, що в ході «невеликого експерименту» на початку цього року YouTube почав боротися з використанням фільтрів із блокування реклами.

Спочатку компанія показувала користувачам спливаючі вікна, які повідомляли їм, що це суперечить «Умовам використання вебсайту», а потім поставила таймер на ці сповіщення, щоб переконатися, що люди їх прочитали.

У червні YouTube застосувала більш агресивний підхід, попереджаючи глядачів, що вони не зможуть відтворити більше трьох відео, якщо не вимкнуть фільтр із блокування реклами.




коментарів: 5
  1. Якісь одні суцільні хакери зверху коментують.
    Де навчились так в електрониці шарити?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

5 Листопада, Вівторок
4 Листопада, Понеділок