<
Інші розділи

У Мінсоцполітики спростували фейк щодо запровадження змін в оформленні гуманітарної допомоги з 1 грудня

Цей запис опубліковано більш як рік тому
08:15 | 15.10.2023 / Новини / , /
Перегляди
182
/ Коментарі відсутні

Міністерство соціальної політики України спростувало інформацію про те, що з 1-го грудня волонтери для ввезення гуманітарної допомоги змушені будуть подавати додаткові документи.

Про це йдеться на фейсбук-сторінці міністерства.

В мережі шириться багато нарікань на ініціативи Мінсоцполітики щодо регулювання гуманітарної допомоги. Занепокоєння благодійних організацій й громадськості стосуються того регулювання, яке Мінсоцполітики або вже скасувало, або наразі скасовує.

Зокрема, поширюється інформація, що начебто з 1 грудня волонтери для ввезення гуманітарної допомоги змушені будуть подавати додаткові документи: дарчі листи, плани розподілів, листи набувачів, коди УКТЗЕД товарів

«Це НЕ так», – наголошують в міністерстві.

У міністерстві зазначають, що навпаки – зміни в законодавстві, ініційовані Мінсоцполітики, якраз скасовують необхідність для благодійних організацій подавати весь цей стос листів, заяв, і паперів, які вимагалися до війни.

«Це створювало суттєві ризики “ручного регулювання”, непрозорості, з одного боку, а з іншого – значне навантаження на кожну благодійну організацію, яка хотіла поставляти свою допомогу тим, хто її потребує. Саме тому Мінсоцполітики розробило, а Уряд підтримав нову постанову, відповідно до якої треба буде подавати лише ДЕКЛАРАЦІЮ (як і зараз) з найменуванням товарів і їх орієнтовною вагою/кількістю, а решту перерахованих документів – СКАСОВУЄ», – пояснюють у міністерстві.

Тобто, додають у Мінсоцполітики, вони проаналізували і виправили поточні недоліки, завдяки чому з 1 грудня 2023 року ввезення і постачання гуманітарних товарів буде простим, прозорим, та здійснюватись виключно в цифровий спосіб.

Зокрема, нова постанова пропонує:

  • автоматичну реєстрацію отримувачів в Єдиному реєстрі отримувачів,
  • скасування гарантійних листів від військових
  • просте електронне внесення інформації про товари гуманітарної допомоги
  • зручне декларування в електронній або паперовій формі
  • спрощене звітування
  • наявність усієї інформації в електронному кабінеті.

«Відтак, причин для “зради” немає. Навпаки, є – “перемога”. Прозорості, спрощення, цифровізації – над старими, неефективними і бюрократичними процедурами», – переконують у міністерстві.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

24 Листопада, Неділя
23 Листопада, Субота