<

Інші розділи

Hicell – найпопулярніший сервіс розсилки смс

Цей запис опубліковано більш як рік тому
20:10 | 20.09.2022 / Статті / /
Перегляди
38
/ Коментарі відсутні

Дуже важко в сучасному світі знайти дорослу людину, яка не користується мобільним телефоном. Оскільки такий пристрій є доступним кожному, то і зробити рекламну розсилку на нього найлегше та найефективніше. Саме тому Hicell – сервіс SMS розсилок розвивається в цьому напрямку та пропонує рекламу компанії таким способом.

Етапи складання та відправки розсилки смс

Існують такі етапи розсилки смс-повідомлень:

  1. Встановлення мети та завдань, яких має досягти компанія за допомогою цієї розсилки. Це може бути звичайне інформування клієнтів про якусь послугу або щось інше, реклама та інше. В процесі цього має бути визначена аудиторія, на яку буде направлено розсилку, її географія та основні завдання.
  2. Етап створення бази даних абонентів для розсилки, тобто цільової аудиторії.
  3. Вироблення тексту, який буде приходити користувачам у повідомленні – він має бути універсальним, чітким, лаконічним та максимально інформативним. Текст має викликати зацікавленість у отримувачів, тому це завдання є досить складним для виконання і потребує часу.
  4. Проведення налаштування та роботи з програмним забезпеченням. Цей етап для багатьох замовників також є дуже важливим, оскільки частіше за все розсилки направлені на конкретну групу людей і варто перевірити всі технічні моменти, щоб повідомлення дійсно дійшли туди, куди треба.
  5. Оцінювання ефективності проведеної розсилки та її результатів. На основі отриманих даних робиться аналіз проведеної роботи та її вплив на ефективність.

Кому і для яких цілей знадобиться смс-розсилка?

За посиланням https://hicell.com/uk/products/a2p/ можна ознайомитись з видом смс-розсилки – А2Р. Це рекламні чи корпоративні розсилки з додатка для пошуку та залучення клієнтів, інформування та інших цілей.

Смс-розсилка може бути корисною таким компаніям:

  • Банки та страхові компанії – смс-повідомлення про зняття та зарахування коштів, витрати та заборгованості, зміни та умови кредитування, відсоткові ставки та знижки, акції та багато іншого.
  • Агентства з туризму – інформування потенційних або постійних клієнтів про наявність вигідних пропозицій подорожей, знижки та акції, зміни сезону в країнах для відпочинку, “гарячі тури” та багато іншого.
  • Мережі магазинів, торгові центри, ресторани, театри, нічні клуби, кінотеатри – привернення уваги клієнтів, зацікавлення їх акціями та знижками.
  • Бари, кафе та ресторани – можуть відправляти клієнтам частинку оновлень меню та послуг.
  • Кіно та театри – у розсилці можуть вказувати прем’єри вистав та фільмів з датою виходу та запрошенням до перегляду.

Крім того, іноді розсилку проводять і державні структури і не з метою щось отримати, а для того, щоб забезпечити безпеку життя та здоров’я громадян. Наприклад, Міністерство з надзвичайних ситуацій розсилає попереджувальні смс у випадку наближення урагану чи інших катаклізмів. Ці смс можуть врятувати чиєсь життя, що ще раз підтверджує потрібність та інноваційність технології.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *