<
Інші розділи

Як створити сайт для інтернет-магазину: етапи та інструменти

Цей запис опубліковано більш як рік тому
22:09 | 14.05.2022 / Статті / /
Перегляди
595
/ Коментарі відсутні

Інтернет-магазини створюють самостійно з використанням конструктора або замовляють під ключ. Можна як почати з нуля, так і вивести в онлайн готовий бізнес. Працюючи тільки офлайн, магазин втрачає багато потенційних клієнтів, тому потрібно залучати ефективні канали продажів.

Можна скористатися послугами сервісів, які спеціалізуються на створенні сайтів. Одним з найзручніших варіантів є Shop-Express. Такі сервіси обирають, коли цікавить комплексне вирішення питання. Всі моменти продумані. Серед переваг економія коштів та часу, реклама, додаткові серверні потужності.

Інтернет-магазин відкривають поетапно. В першу чергу визначаються з товарами. Якщо обрано один з найпопулярніших напрямів, потрібно врахувати, що буде багато конкурентів. Якщо напрям менш популярний, доведеться витрачати більше коштів на рекламу і докладати більше зусиль для просування своєї продукції. На початковому етапі краще зосередитися на більш вузькому напрямку. Наприклад, пропонувати тільки нижню білизну чи тільки верхній одяг. При цьому важливо якось виділитися, придумати щось особливе.

Етапи створення інтернет-магазину

Щоб розуміти, як створити інтернет магазин одягу, потрібно уважно вивчити особливості кожного з етапів:

  • Перший етап – пошук цільової аудиторії, визначення бажаного рівня доходу. Відтворюють портрет покупця і цільової аудиторії. Який товар пропонується, на кого він розрахований, хто зможе ним зацікавитися і буде мати можливість придбати? Враховують категорію покупців, фінансове становище, затребуваність, зацікавленість, регіон, який буде охоплено. Від портрету потенційного покупця залежить концепція інтернет-магазину.
  • Другий етап – пошук постачальників. Знайти підходящих постачальників непросто. Потрібно враховувати багато критеріїв, серед них – розташування, якість, вартість, умови співпраці. Найкращий варіант це коли досягнуто оптимальне співвідношення вартості і якості, а об’єкти партнера розташовані недалеко від складу магазину.
  • Третій етап – вибір способів доставки. Можна обрати аутсорсинг, відправляти посилки через служби доставки чи запропонувати власну кур’єрську доставку.
  • Четвертий етап – створення сайту. Створення інтернет-магазину і його наповнення товарами – важливий етап. Дизайн має бути приємним, а сайт зрозумілим і зручним з можливістю встановлення фільтрів. Бажано надати потенційним покупцям максимум інформації по кожному товару, умовах доставки і оплати, повернення товарів.
  • П’ятий етап – налаштування реклами. Щоб про товари магазину дізналося якомога більше людей, потрібно займатися просуванням магазину. Бажано налаштувати різні канали розповсюдження рекламної інформації, такі як контекстна реклама, просування в соцмережах (тут можна знайти цільову аудиторію і замовити рекламу у блогерів), рекламні банери на близьких по тематиці сайтам, товарні агрегатори, власний блог.

Створення інтернет-магазинів за допомогою сервісів з готовими інструментами

Такі сервіси надають свої послуги для малого і великого бізнесу. Пропонують комплексне обслуговування з готовими рекламними інструментами, інтеграціями з маркетплейсами, обліковими системами, поштовими сервісами, хостингом, підтримкою. Все, що потрібно для ефективної роботи, вже готово до використання.

Варто відзначити індивідуальний підхід. Приділяється увага філософії бізнесу, розроблюється унікальний фірмовий стиль. Закріплюється команда спеціалістів – розробників, дизайнерів та інших. Процес максимально спрощено, тому вдається зекономити час і кошти.

Відкриття інтернет-магазину і отримання бажаного прибутку – результат кропіткої праці. Потрібно відповідально підійти до реалізації, зважити всі за та проти.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *