Дорога на Захід: електрифікували залізницю до кордону в Ізові
43 кілометри – маршруту Ковель-Ізов-Держкордон, що веде до кордону з Республікою Польща, електрифікували. Це дозволить збільшити експортні можливості України та зменшити експлуатаційні витрати.
Про це повідомила «Укрзалізниця», пишуть у Волинській газеті.
«Реалізація проєкту електрифікації цього напрямку матиме величезний позитивний результат для компанії та країни: від енергозбереження до зменшення витрат на закупівлю паливно-мастильних ресурсів, від підвищення пропускної спроможності дільниці до спрощення технології організації руху».
Голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін і цей банальний плановий ремонт приточив до президентської програми «Велике будівництво».
Наразі роботи ще тривають на дільниці Ковель-Овадно, де вже встановлено 467 опор.
«Електрифікація дільниці Ковель-Ізов-Держкордон, що знаходиться у Ковельському та Володимир-Волинському р-нах, важлива для українських підприємств.
Як зазначають в «Укрзалізниці», саме цим маршрутом експортується залізна руда з Криворізького басейну до металургійних заводів Польщі. Наразі транспортування руди залізницею виконується на дизельній тязі, що робить його найбільш затратною частиною цього вантажопотоку», – наголошується.
Втім, залізничні чиновники повинні капітально відремонтувати й «вузьку» європейську колію на цьому відтинку, щоб у перспективі, як пропонують волинські бізнесмени, можна було б доставляти товари в контейнерах через кордон не вантажними автомобілями, а потягами. Завантаживши їхз у Польщі і забравши в Ковелі, можна в кілька разів скоротити черги на МАПП «Ягодин-Дорохуск».