Відтепер через фейсбук і Apple: Укрзалізниця модернізувала систему продажу квитків
Укрзалізниця запустила офіційний чат-бот для продажу квитків та надсилання сповіщень про рейс в Apple Messages для бізнесу та фейсбук месенджері.
Чат-бот для користувачів у фейсбуці відкривається безпосередньо з головної сторінки Укрзалізниці у цій соцмережі, повідомляють на сторінці компанії .
«За даними порталу Statista.com, в Україні зараз 15 млн активних користувачів фейсбук месенджер, тож ми раді поширенню чат-бота однією з найбільш улюблених українцями платформ для спілкування», – сказав керівник пасажирського напрямку Укрзалізниці Олександр Перцовський.
За допомогою Apple Messages для бізнесу та фейсбук месенджер пасажири Укрзалізниці вже можуть купувати квитки на всі поїзди далекого сполучення та швидкісні поїзди «Інтерсіті+», повертати раніше придбані квитки, дивитися розклад рейсів та онлайн-табло станцій, а також перевіряти, до якої платформи прибуває потяг.
Читайте також: Укрзалізниця отримала нові вагони: за комфорт держава віддасть 3 мільярди гривень.