У Нововолинська – новий туристичний логотип: як обрали та що він означає
Днями організаційний комітет підбив підсумки відкритого творчого конкурсу на визначення туристичного логотипа Нововолинська.
Кандидати подали 10 графічних робіт, повідомляють на сайті міської ради Нововолинська.
У своїх дизайнах автори мали можливість довільно обирати стиль логотипа, кольори, шрифтові рішення. Основне завдання – передати унікальність міста і потенційно, на основі логотипу, розробити повну айдентику Нововолинська.
Врахувавши результати інтернет-опитування, члени оргкомітету проголосували за дизайнерське рішення туристичного логотипа Нововолинська від компанії Bloom Büro. Їхній варіант поєднує класичні елементи герба Нововолинська, інтерпретовані у стрілку – символ руху вперед.
Як розповіли БУГу дизайнери компанії Bloom Büro, під час розробки обраного варіанту логотипа вони відштовхувалися від візуального вигляду герба міста, основою якого є суцвіття каштана.
Однак у дизайнерській інтерпретації дизайнери прийшли до форми курсору (стрілки). Цей елемент символізує сучасність, відкритість міста та його стрімкий розвиток. Стрілка ніби підкреслює важливі аспекти, вказує напрямок «догори».
У рекламній агенції розповідають, що цей елемент зручно адаптовувати до різних носіїв: від курсору на офіційному сайті до навігації в місті. Його універсальність дозволяє щоразу відкривати нові сенси та розвивати візуальну комунікацію.
Кольори яскраві та оптимістичні, а їх поєднання можуть утворювати кольорові коди для певних напрямів розвитку міста, сказали розробники логотипу.
Коли міський голова підпише відповідне розпорядження, логотип будуть використовувати у сувенірній продукції міста. Також у компанії Bloom Büro розроблять айдентику для об’єктів інфраструктури, громадського транспорту, малих архітектурних форм міста.
“Варто зауважити, що туристичний логотип не замінює герб Нововолинська. Офіційна символіка міста залишається без змін”, – йдеться в повідомленні.
Цікаво скільки міський бюджет пробашляє цій фірмі за цей нікому непотріюний логотип?
Думаєте більше ніж волаючій наприкінці літа на ціле місто Трамбарбаровій? чи як там її
Гарний логотип, форма каштана, зелений природній колір, нічого лишнього. Головне, що відсутні бандеро-правосєковські кольори, які б всіх відштовхували і визивали агресію. Молодці. Нормальне рішення.
Це вам, анонімний “потапчику”, при “бандеро-правосєківських” кольорах некомфортно. А нам, -патріотам, цілком і дуже добре.
В нього від бандеро-правосєковських кольорів одразу анальні спазми починаються
То в тебе після зустрічі з Тягнибоком скоріш за все такі спазми,а ти таки пасивний.
Скоріше в тебе такі після зустрічі з онуфрієм)
а може в трьохчлена генетична пам’ять з часів сидіння в схронах…
розвалили країну і на руїнах вам “дуже добре” ? ви мазохісти ?
Капець. Невже не можна було прийняти щось оригінальніше, а не набридлий всім сапожніковський листок каштана з трикутничком – здертий з червоного герба міста?
Що кому. Кожен має право висловлювати свою думку, Анатольчику.
Тепер буду знати, що аж сам Анатоль вирішує і судить: хто патріот, а хто ні.
А що у нашому місті – є щось туристичне?
Канєшно є!
Життя в нашому місті визиває страшезне бажання кудись звалити (читай – подорожувати)
Нет НИЧЕГО!!!
Тягнибок ніколи в окопі не був і не буде, і в атаку на ворога не піде. Він же не пішов на вул. Інститутська на прорив разом з майже беззбройними хлопцями, які там і загинули. Запитайте, де він був в той день з яценюхом і пастором і з цукерманом? А от таких як ми вони використовують і будуть використовувати, аж поки ми не порозумнішаємо. Так де був Тягнибок, коли гинула “Небесня Сотня”?
Він дивився на ту Сотню через віконце прицілу, разом з грузинськими “партнерами”
Анатольчику, те що ти обмотав себе прапором і горлопениш патріотичні гасла – до патріота тобі як до неба рачки. Вивчай граматику і правопис української мови. Дуже корисно.
У баб за столом такі заточки, дуже важлива справа, ПРЯМ потрібна!!!
Вони керуються простим правилом: якшо хочеш зробити вигляд шо думаєш – морщ лоба.
Вот і все