<
Інші розділи

Гра в кальмара: чи варто дивитися популярний серіал від Netflix

Цей запис опубліковано більш як рік тому
03:35 | 21.10.2021 / Статті /
Перегляди
335
/ Коментарі відсутні

За 10 днів після прем’єри корейський серіал зайняв перше місце за переглядами в 90 країнах. Його вже подивилися кілька мільйонів людей по всьому світу, а заголовки рясніють відгуками про новинку в світі кіно.

УНІАН розібрався, чому ж корейський серіал так швидко підкорив серця і розум багатьох глядачів.

“Ти що, не дивився?”- фраза, яку зараз можна почути частіше, ніж привітання. “Squid Game” – історія про людей, які змагаються один з одним заради призу. І все б нічого, якби не одне “але” – гра йде не на життя, а на смерть.

Гра в кальмара – сюжет і назва

Основна сюжетна лінія серіалу побудована на житті головного героя, якого звуть Сон Кі Хун. Він працює шофером, живе з літньою матір’ю і несе тяжкий тягар залежності від азартних ігор. У день народження своєї дочки він дізнається, що її мама разом з новим чоловіком збираються їхати з Кореї в США, забираючи з собою дитину. І єдиний варіант не розлучатися з дитиною для Сон Кі Хуна – це поліпшити своє матеріальне становище.

Одного разу Сон Кі Хун зустрічає людину, яка пропонує йому зіграти в гру на гроші. Саме це знайомство стає для Сон Кі Хуна доленосним.

Назва серіалу “Гра в кальмара” – це відсилання до дитячої гри, про яку розповідають на самому початку першої серії. У дитинстві Сон Кі Хун часто грав в неї з друзями. Як виявиться пізніше, такий факт з його біографії кілька разів врятує йому життя.

Гра в кальмара – актори і ролі

Основний склад – це корейські актори, яких змінили практично до невпізнання. Якщо пошукати в інтернеті їх реальні фотографії, деяких впізнати буде дуже складно. 

Протягом усього серіалу творці акуратно, лаконічно, але дуже точно розкривають характер ключових персонажів. Глядачеві стає зрозуміла логіка тих чи інших вчинків. Підкуповує і неможливість ставитися до кожного з них категорично – навіть головний лиходій в якийсь момент викликає співчуття. 

Необхідно віддати належне і акторам, і сценаристам – ролі прописані і розкриті талановито, до того ж, максимально адаптовані під реалії сучасного життя в Кореї. Ми, жителі країни з зовсім іншим державним ладом і традиціями, повністю занурюємося в сюжет і розуміємо кожного героя – зайвих питань і недомовленості не виникає.

Чи варто дивитися серіал “Гра в кальмара”?

На просторах мережі часто зустрічається думка, що корейська новинка – це плагіат “Голодних ігор” та інших подібних історій. Насправді, все не зовсім так, і відмінності є. Як мінімум, “Гра в кальмара” позбавлена відверто підліткової любовної лінії.

Кожен з учасників гри став заручником не тільки своїх вчинків, а й непередбачених обставин. Люди опинилися на межі відчаю і буквально на волосині від смерті, саме тому єдиним виходом для них стала участь у фатальному поєдинку.

“Гра в кальмара” – це, перш за все, драма, а не трилер. Філософські питання червоною ниткою тягнуться крізь всю сюжетну лінію, чому кінцівки деяких серій змушують розчулюватися навіть найстриманішу людину. Проблематика людських взаємин, чесноти, стійкість принципів і логіка рішень, від яких може залежати людське життя – ось основні теми, які піднімають творці.

Звісно, кожен з нас знайде в цій історії щось своє. Одні по достоїнству оцінять візуал і екшн, у інших вийде скоротати осінній вечір, а треті перевірять – чи не лежать у них в шафі золотиста маска або футболка з порядковим номером.

Після виходу південнокорейського серіалу «Гра в кальмара» у компанії Vans різко зросли продажі білих кедів без шнурків (сліпонів) — аж на 7 800%. Особливо це відчутно напередодні Гелловіну, пише Variety, – передає Бабель.

Окремо ажіотаж до кедів і одягу з серіалу підігрів Netflix, опублікувавши в інстаграмі «підказку» до Гелловіну.

В цілому пошукові запити на взуття Vans з серіалу виросли 145%, а попит на зелені костюми на 97%. Також люди шукають червоні костюми наглядачів — пошуковий запит на них виріс на 62% за останні кілька тижнів.

Костюми та взуття вже користуються великою популярністю в соцмережах, особливо в TikTok. Блогери знімають в них тематичні відео.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *