Нещодавно до нас приїжджав турист, який знав про «Володимир», а не «В-Волинський», – директорка ТІЦу Ірина Ковальчук
Віднедавна влада Володимира взяла чіткий курс на розвиток туризму у місті. Створено ТІЦ, який почне повноцінно функціонувати до кінця року. Розвиток туристичної галузі – справа надважка, складна, але реальна.
У ТІЦі запевняють, що зміна назви – точно піде на користь розвитку міста у всіх аспектах.
БУГ поспілкувався з керівницею центру Іриною Ковальчук та дізнався, як перейменування може вплинути на майбутнє туризму у місті.
«Туристичній галузі потрібен рух, а не застій»
“Туризм – це один із суттєвих способів заробити. Люди, які в цій сфері працюють і досягають якихось висот, часто йдуть на експерименти та ризики. Вони розуміють, що не помиляється той, хто нічого не робить, й задають туристичному напрямку руху”, – говорить Ірина.
— Чи можна вважати історичні факти, наведені фахівцями, вагомим приводом повернути місту історичну назву?
Розкажу на прикладі. У нас нещодавно був турист з Харкова, який спершу нічого не знав про Володимир-Волинський, проте в ході розмови, згадав зі сторінок шкільної історії деякі факти саме про Володимир.
Це не менш вагомо відобразиться на міському туризмі, суть якого заключається в тому, щоб постійно наголошувати на автеничності свого краю.
— Як змусити людей цікавитися власною історією та читати факти про історичну назву міста?
Я проти насильницьких методів переконання: змушувати когось думати про правильну назву не варто. Я за те, щоб розповідати більше про місто, в якому ми мешкаємо та популяризувати його історію. А особливо націлювати молодь міста на пізнання його історії. Це повинно відбуватися ще зі шкільних років.
У туристично-інформаційному центрі ми плануємо роботу зі школами, щоб мешканці розуміли велич історії Володимира ще з дитинства.
Не менш важливий аспект процесу зміни назви – детально та фактично дати знати кожному в громаді про сам процес перейменування й розповісти всім, що нікому не доведеться нести особистих фінансових витрат у зв’язку з цим. А критика – вона буде завжди.
До слова, як зазначили БУГу в ТІЦі , висловлювання “перейменування міста” не зовсім правильне. Вірніше говорити “повернення місту історичної назви”, розповідають БУГу в туристично-інформаційному центрі Володимира.
«Важко перелаштуватись на новий лад, але з часом це сприйматиметься адекватно. Головне зрозуміти: для чого»
— На вашу думку, чому людям так важко відмовитися від того, що в них уже є? В цьому випадку – назва міста, в якому вони народилися.
Громаді, звісно, важко буде перелаштуватись спочатку, але з часом це перекипить й сприйматиметься адекватно. Людям потрібно пройти три стадії адаптації до чогось нового. Спочатку це відторгнення, потім прийняття і накінець сприйняття реальності такою, яка вона є.
Щось нове та незрозуміле люди спочатку відторгують, а з часом переосмислюють та звикають. Треба просто не тягнути і вивчити всі за і проти, щоб вміти чітко пояснити свою думку і розуміти, яким чином зміни вплинуть на суспільство.
«Коли вибирають фахівці – тоді народжуються нові круті логотипи та бренди»
— Бренд міста. Чи дозволить історична коротша назва зробити його впізнаванішим?
Якщо говорити стосовно дизайну логотипу міста, то ним повинні займатися виключно дизайнери. Суть нового бренду – створити те, що раніше не зустрічалося. Люди споживають вже готовий продукт і за своєю психологією обирають те, що раніше вже попадалося їм на очі. А от коли це вибирають фахівці – тоді народжуються нові круті логотипи та бренди.
був турист, який не знав, куди він приїхав, але ми йому пояснили, де він е, і він згадав…
Хай той турист піде до іншого туриста що любить плавати…
Так той турист тим туристом і був післаний у Володимир-Волинський туристувати
послати послав, але куди послав – не сказав, тому турист не знав, куди він приїхав…