Обговорили створення бренд-буку Нововолинська
26-го травня в Нововолинську говорили про створення бренд-буку. Він покликаний зробити місто впізнаваним та привернути увагу інвесторів і туристів.
За круглим столом у міській раді зібралися представники громадських організацій, директори культурних установ міста, активні творчі мешканці. Курувала процесом заступниця міського голови Нововолинська Юлія Лефтер.
Долучитися до розроблення стретегії бренд-буку Нововолинська запросили агенцію «Вloom.buro».
Щоб зрозуміти, яким має бути логотип (і не лише), учасники заходу обговорили, яким вони бачать місто, його сильні та слабкі сторони і чим приваблює мешканців та може зацікавити гостей.
Головною тезою обговорення стало те, що Нововолинську варто відійти від теми шахтарського міста і віднайти ідею, з чим він може асоціюватися.
Серед присутніх лунали думки, що Нововолинськ – компактне, затишне, сімейне місто. В якому є можливості для розвитку, попри те, що багато хто вважає інакше та виїжджає. Піднімали і питання наркоманії та злочинності, наголосивши, що варто боротися з цією проблемою. Аби місто перестали асоціювати з цими речами.
Директорка міського музею наголосила на тому, що поруч із Нововолинськом є цікаві місця для туристів і їх потрібно розвивати.
Процес створення бренду міста – складний. Це не просто логотип, а цілий комплекс заходів, спрямованих на прояв ідентичності міста, на дослідження його унікальностей, формування образу міста для зовнішніх і внутрішніх аудиторій.
Бренд-бук має привертати увагу інвесторів, нових жителів чи туристів.
Нагадаємо, 28-го лютого 2020 року у Володимирі обрали туристичний логотип і гасло міста.
Ще рік-півроку, і Нововолинськ навіть до смт не дотягне.
Скоро рік,як відійшла у вічність одна з ветеранок війни…Сапожніков їй кожен рік дарував ті брендбуки…запам’ятались її слова- той Сапожніков-якийсь дурний…кожен рік однакові книжки дарує… Здається,історія повторюється.
А по поводу шахт, то варто було б зробити з однієї шахти музей гірничовидобувальний.
Мені б було цікаво прийти і подивитись на шахту з середини.
Такий музей уже діє в Червонограді на їх базі УКК .А хочеться відвідати шахту?-так можна просто зробити ознайомчі спуски – правда вони не будуть такими дешевими,як хтось собі думає.Таж “Бужанська” могла б прорахувати такі “екскурсії”скажімо для груп із 10 чол.Цим можна було б зайнятись,але “економіка” вийде така,що вам самому не захочеться за такі кошти відвідувати шахту…
Що це дасть мешканцям новіка? 15 людей задіяні в обговоренні “суперпроблеми”. Доріг немає, громадського транспорту немає, молодь втікає з міста – роботи немає… Головне для керівників міста – мурали і гросбуки.
100 % Згоден з Вами.У нас ,як попугаї:1)Створили музей гірництва у Червонограді…-А давайте в Нововолинську…2)Створили логотип і гасло у Володимирі-Волинському…-А давайте і ми це будемо робити…
-Реальними проблемами міста почнуть займатись … ближче до наступних виборів…,точніше буде робитись вигляд,що розуміють проблеми ,що зроблять і т.д.
Дійсно, поідеї все вже вирішили. Залишився тільки бренд бук) дивно то все виглядає…
На логотипі обов’язково має бути шприц. А шо там ше – то придумайте.
Як не дивно ,але це може спрацювати!!! Шприц і “косячок” на бренд букові міста -це ЩОСЬ!Якщо така інфа надійде у ЗМІ-місто БУДЕ В ТОПІ!!!
є цікаві туристичні місця, ЦІКАВО ДЕ