Розповіли, як у Зимнівській громаді перевели документообіг сільради у смартфон
Голова Зимнівської громади В’ячеслав Католик хоче швидко реагувати на звернення і ухвалювати рішення. Завдяки програмі EGAP отримав таку можливість – тепер підписує розпорядження у декілька кліків за допомогою електронного документообігу.
Про це повідомляє Еспресо.
Діджитального голову зустрічають у дорозі. Він їде інспектувати ремонтні роботи на каналізації. Якраз отримує дзвінок із сільради – треба терміново погодити документ. Католик швидко переглядає листа і ставить електронний підпис.
“Я прихильник зменшення бюрократії і оперативності прийняття рішень”, – резюмує голова.
Підтримку у впровадженні електронного документообігу надала програма EGAP, що виконується Фондом Східна Європа у партнерстві із Міністерством цифрової трансформації України і фінансується Швейцарією, .
“На Волині був запит на те, аби через цифрові інструменти полегшити і оптимізувати систему управління. Яким чином видавати розпорядження, яким чином вони будуть виконуватися.
Громада активна і система прийняття рішень має бути оперативною. Тож ми допомогли впровадити документообіг у смартфоні”, – розповідає регіональна координаторка програми Оксана Киричук.
А у сусідній Вишнівській громаді діджиталізують освіту. Замість паперових щоденників та журналів тут тепер електронні. Учням подобається записувати домашнє завдання в смартфон, а батькам простіше контролювати успішність дитини. Окрім оцінок, застосунок дозволяє побачити рейтинг успішності у класі. Учителі до сервісу пристосувалися швидко.
“Зараз під час пандемії, коли є-Інтернет є у школі, у вчителя вдома і у дітей, можна не зупиняти своє навчання. У держави є кілька субвенцій для забезпечення шкіл якісної інфраструктурою: наприклад, є субвенція на прокладання інтернету для підключення соціальних об’єктів”, — пояснює директор директорату регіональної цифровізації Мінцифри Вадим Бортник.
Цифровізація активно триває і в серці регіону. У Луцьку знаходиться один із найпрогресивніших в Україні ЦНАПів. Він надає найбільшу кількість послуг і щодня обслуговує до 1,5 тисячі волинян. Записатися можна через смартфон, а очікувати у черзі доведеться не більше 15 хвилин.