У світі набирає популярності нова соцмережа Clubhouse: за пів місяця уже зареєструвались 4,5 млн учасників
Нова соціальна мережа аудіоспілкування Clubhouse стрімко набирає популярність у світі. За пів місяця кількість її користувачів зросла у 2 з гаком рази, досягнувши 8,1 мільйона.
Про це свідчать дані аналітичної компанії App Annie, – передає УП.
Незважаючи на те, що соцмережа доступна тільки за запрошеннями, з 1-го по 16-те лютого кількість її учасників зросла з 3,5 мільйона до 8,1. Все більше на неї звертають увагу мешканці Великої Британії, Німеччини, Японії, Бразилії та Туреччини.
На думку авторів дослідження, причиною такої популярності могла стати поява в аудіочаті таких знаменитостей, як Ілон Маск і Марк Цукерберг.
Аналітики повідомляють, що на тлі ажіотажу навколо Clubhouse соцмережа Facebook також почала розробку сервісу аудіоспілкування.
Як повідомляє видання AIN.ua з посиланням на дані сервісу Sensor Tower, станом на 16 лютого в Україні аудіосервіс встановили 77 тисяч раз. Основна маса завантажень припала на період з 8 по 16 лютого.
До слова, Clubhouse створили у 2020 році двоє американських підприємців Пол Девіс та Рохан Сет. Приєднатися до мережи можна тільки за персональним запрошенням від користувача, який уже в ній. У Clubhouse спілкуються виключно голосом.