До 2024 року у Володимирі буде створено 2 ліцеї обласного підпорядкування
21-го грудня у Волинській обласній раді продовжилися бюджетні слухання щодо фінансування галузі освіти з обласного бюджету. Обговорювали, зокрема, і питання фінансування Володимир-Волинської школи для глухонімих, агротехнічного коледжу, Центру професійно-технічної освіти та створення у місті двох ліцеїв.
На зустрічі, у якій взяв участь перший заступник міського голови Володимира-Волинського, депутат облради Ярослав Матвійчук, обговорили ситуацію в навчальних закладах обласного підпорядкування, зокрема і тих, що знаходяться у Володимирі-Волинському, – повідомляють на сайті Володимира.
На початку слухань начальниця управління освіти, науки та молоді ОДА Людмила Плахотна зауважила, що в області є 49 закладів і установ, які фінансуються з обласного бюджету. Найперше це школи-інтернати, де навчаються діти з особливими потребами.
Серед таких – Володимир-Волинська спеціальна школа для дітей з вадами слуху, у якій здобувають освіту 100 учнів. До діалогу долучився Ярослав Матвійчук, який наголосив, що в закладі – прекрасна матеріальна база і високий рівень підготовки. Учасники зустрічі не заперечили, що така школа потрібна області, адже тут переважно навчаються діти не місцеві, а з усієї Волині.
Піднімали також питання Володимир-Волинського агротехнічного коледжу, який фінансується з обласного бюджету, хоча належать до державної власності. Ярослав Матвійчук нагадав про проблему гуртожитку закладу, який понад 20 років перебуває в аварійному стані, і поцікавився, на якому етапі перебуває питання готовності передачі майна на баланс області. Людмила Плахотна відзначила, що наразі ведеться підготовка документів.
Також вона згадала про створення Центру професійно-технічної освіти, який включатиме Володимир-Волинське вище професійне училище, Оваднівський професійний ліцей, а також Локачинську філію Оваднівського професійного ліцею.
Переформатування потребують й інші заклади у Володимирі-Волинському. Зокрема, до 2024 року в місті буде створено 2 ліцеї обласного підпорядкування.