<
Інші розділи

НАЗК оприлюднило рекомендації для декларантів

Цей запис опубліковано більш як рік тому
22:36 | 18.02.2018 / Новини /
Перегляди
2
/ Коментарі відсутні

З 1 січня 2018 року розпочався етап подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік.

Відповідно дос татті 45 Закону України «Про запобігання корупції»(далі – Закон) державні службовці, інші суб’єкти декларування, зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – декларація), за минулий рік за формою, яку визначає Національне агентство.

Національне агентство з питань запобігання корупції звертає увагу суб’єктів декларування на необхідність подавати декларацію за минулий рік у разі звільнення.

Відповідно до абзацу 2 частини 2 статті 45 Закону України Закону, особи, які припинили діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, зобов`язані наступного року після припинення діяльності подавати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Акцентуємо увагу на тому, що необхідно зробити декларанту.

1. Перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у Вашому персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр).

2. Перевірити термін дії та працездатність Вашого електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) для роботи з Реєстром. Якщо термін дії сертифікату сплинув, скористатись ЕЦП неможливо, тому необхідно звернутись до АЦСК та отримати новий ЕЦП.

Також нагадуємо, що на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції https://nazk.gov.ua у розділі «Декларування» ви можете ознайомитись із Рекомендаціями при роботі з Реєстром. У разі виникнення проблем технічного характеру Ви можете звернутись до служби технічної підтримки за тел.: +38(044)200-06-94 або адресою електронної пошти  support@nazk.gov.ua, при цьому:

–   направляйте електронний лист з вашої персональної електронної поштової скриньки, яка зазначена при реєстрації;

–    у темі листа зазначайте суть вашого питання;

–  у листі необхідно зазначити ваше П.І.Б., реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та викласти суть питання, за необхідності до листа додати скріншоти (зображення екрана) з вашою помилкою.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

12 Грудня, Четвер
11 Грудня, Середа