<

Інші розділи
Sinoptik - logo

Погода на найближчий час

Wi-Fi в нічних поїздах. «Укрзалізниця» вирішила ввести нову платну послугу для пасажирів

Цей запис опубліковано більш як рік тому
12:54 | 15.02.2018 / Новини /
Перегляди
1
/ Коментарі відсутні

«Укрзалізниця» має намір поліпшити якість сигналу Wi-Fi в швидкісних поїздах за рахунок включення цієї послуги в вартість квитка.

Про це заявив в. о. глави “Укрзалізниці” Євген Кравцов, пише УНІАН .

«Щодо Wi-Fi, то він присутній в швидкісних поїздах. Те, що є зараз, – це безкоштовна послуга. Є контракт з підрядником, однак вони не дуже якісно виконують роботи. Ми розглядаємо можливість поліпшити якість сигналу, але це додаткові витрати. Нам доведеться включати це у вартість квитка. І це нормально, адже якщо ви подивитеся на інтернет у поїздах в інших країнах, то там він платний. Ще є варіант використання реклами, як джерела покриття витрат. Але є питання, що це може працювати на стаціонарних об’єктах, де менші витрати в інфраструктуру. Ми розглядаємо такий варіант для вокзалів. Якщо говорити про нічні поїзди, то там вкладення будуть набагато більші, бо вони курсують по всій нашій мережі і покриття Wi-Fi мережею такого полігону – це дуже великі капітальні інвестиції», – сказав він.

Також, Кравцов зазначив, що досить складна ситуація з наявністю розеток у вагонах.

«Розетки можливо зробити при капітальному ремонті або під час закупівлі нових вагонів. На сьогодні близько 30% купейних поїздів мають розетки, СВ – близько 80%. У плацкартах складніше», – сказав він.

Популярні коментарі на дану тему у соцмережі:

Володимир: Включати такі речі у вартість квитка це ж абсурд. Є ще достатньо людей яким того взагалі не потрібно (не вміють, не мають смартфона, банально нафіг нетреба і т.п.). Продавайте бажаючим як додаткову послугу.

Роман: Давно вже потрібно включити у вартість квитка витрати на отоплення, вартість користування раритетними стаканами і амортизацію ковриків та шторок

Анатоль: Спати вночі потрібно, а не в тирнетах шаритись. А хто хоче, хай у провідника замовляє собі той вай-вай, хоч в розетці з підстаканником, хоч одноразовий пластиковий. Більшості пасажирів, той вай-вай до ……ну ви зрозуміли. То чого я буду платити за те що мені непотрібно? Закон бізнесу є непорушний, __ Споживач оплачує тільки за той товар, чи послугу, якою користується чи купляє. Сам! Особисто! За власним бажанням! Нав*язування, непотрібних послуг споживачеві, повинне бути за рахунок надавача цих послуг. І споживач, не повинен платити за малолєток, які вдень і вночі, в потязі і на вокзалі, сидять “вкантактах”. Хочуть? Хай самі і платять.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

15 Грудня, Неділя
14 Грудня, Субота