<

Google має намір влаштувати “чистку” блогерам

Цей запис опубліковано більш як рік тому
05:13 | 18.01.2018 / Борщ /
Перегляди
1
/ Коментарі відсутні

У компанії Google вводять нові правила монетизації контенту в YouTube.

Згідно з ними, для участі у партнерській програмі сервісу користувач повинен мати, щонайменше, тисячу передплатників і не менше 4 тисяч переглядів, пише Financial Times.

Нові правила були прийняті після того, як у компанії провели ретельний аналіз і обговорили це питання з авторами каналів.

Що стосується вже існуючих каналів, то для них такі вимоги стануть актуальні з 20 лютого цього року.

“За допомогою цих порогових значень ми зможемо краще зрозуміти, які користувачі вносять позитивний вклад у розвиток нашої спільноти, і допомогти їм заробляти на рекламі більше”, – відзначають представники компанії.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *