<
Інші розділи

Запровадили талонну систему на прийом до педіатра в Нововолинську: непорозуміння батьків під кабінетами лікарів

Цей запис опубліковано більш як рік тому
14:39 | 10.01.2018 / Нововолинськ / , /
Перегляди
12
/ коментарів 9

З 2-го січня в дитячій поліклініці Нововолинська прийом до лікарів проводиться по талонах. В батьків виникають суперечки через не налагоджену нову систему. 

У дорослій поліклініці вже давно ведеться прийом по талонній системі. Талон до лікаря є документом, який покликаний правильно формувати чергу пацієнтів. Як розповідає завідуюча дитячої поліклініки  Тетяна Шевчук, для зручності та організованості черг запровадили таку схему прийому і до педіатрів.

В талоні вказується час прийому, згідно якого лікар зобов’язаний прийняти пацієнта.

Завідуюча пояснила схему як видають талони та здійснюють прийом. По розрахункам за одну годину педіатр може прийняти 5 дітей, відповідно видають по 5 талонів. Отримати його можна зранку в реєстратурі, а також попередньо записатися, звернувшись особисто або зателефонувати за номерами  4-90-04 чи 096 749 98 95.

Окрім того, видають також «додаткові» талони, по яких приймають дітей після огляду пацієнтів за вказаним часом. Так званих основних, до години 10-ї уже не має, тоді дивляться по ситуації яку кількість додаткових можна видати.

Прийом здійснюється відповідно вказаного часу, по «додаткових» талонах – згідно «живої» черги.

В дитячій поліклініці ведеться окремо прийом хворих дітей та здорових. Зокрема медогляди, огляд перед щепленнями, а також прийом дітей до 1-го року проводять на 2-му поверсі поліклініки, а хворих оглядають на 1-му поверсі. Одночасно лікар приймає лише в одному кабінеті.

Черги, непорозуміння як використовувати основні та додаткові талони, ведення прийому лише одним педіатром на всю поліклініку, – проблеми, з якими стикнулися батьки з дітьми.

На «хворому» прийомі нова система працює, дітей приймають згідно вказаного часу і між тим, по черзі за додатковими талонами. Та на 2-му поверсі серед батьків виникають конфлікти та зауваження.

“Вистоявши зранку довгу чергу за талоном, взяли на 13:00, щоб потрапити до лікаря в свою обідню перерву для проходження медогляду, але змушені чекати, бо тут «жива черга»”, – скаржиться один із батьків.

Дійсно, зараз формуються великі черги через проходження медоглядів. З 2018-го року учні 1-4 класів зобов’язані раз на рік під час зимових канікулів проходити огляд в спеціалістів, тому йде великий наплив пацієнтів. Разом з тим, щодня на планові прийоми приходять батьки з дітьми до 1-го року, яких приймають позачергово (через одного).

Під кабінетом лікаря одні скаржаться, що не можуть потрапити з самого ранку по «додаткових» талонах, інші – що зобов’язані стояти в черзі і пропускати час, який вказаний.

Завідуюча зауважила, що тільки перейшли на цю модель і будуть по мірі виникнення проблем її удосконалювати. Пояснила, якщо не має на вказаний час пацієнта, то прийматимуть згідно черги. І якщо ведеться прийом вже по «додаткових» талонах, але хтось підійшов на свій час, то зобов’язані прийняти. Для дітей до року також необхідно брати талон. Просять батьків, які йдуть на «здоровий» прийом завчасно записуватися в реєстратурі.

Щодо зауважень на те, що працює одночасно лише один кабінет, Шевчук роз’яснила, що на даний момент три педіатра знаходяться в декретній відпустці і в поліклініці працює всього 4-ри лікарі: Малесик, Степаненко, Кальчук та Ковальова. Тому можливо лише так організувати прийом.




коментарів: 9
  1. Мешканці центральної частини міста скаржаться на малу кількість педіатрів. А що говорити 5-,6-,15- мікрорайонам? Кількість населення майже така сама як центральної частини і мікр. Шахтарського разом , а педіатр один який веде прийом здорових та хворих дітей.

  2. Чому на декретні місця не беруть лікарів? А талони запроваджують у зв’язку з медичною реформою, від них залежатиме заробітна плата лікарів.Робота завідуючої прозвітувати, що вона запровадила прийом по талонах, а що це не дало ніякого результату, це проблема батьків, а вони в свою чергу не повинні мовчати.

  3. Назад у “камєнний вєк”.
    І не соромно різним там завідуючим за такий стрибок назад у розвитку.
    УЖАС, до чого ідемо?!

  4. Чому не запровадити талони онлайн, так як в дорослу поліклініку? Сучасним молодим батькам буде набагато зручніше.До речі моя колега брала талон онлайн до сімейного лікаря, і на диво все працює! На електронку прийшов талон. Завтра піде на прийом, тоді розповість чи дійсно новація працює в нашій лікарні.

  5. Онлайн тільки в дорослу поліклініку. Це з хворою дитиною потрібно прийти взяти талона тоді прийти на відповідну год. Це в кращому випадку, а може талонів і не бути. Це просто знущання з людей. І що значить 2 педіатра в декреті? А що на декретне місце не потрібно брати працівників, будемо чекати поки повиходять з декрету?

  6. Талони онлайн тільки в дорослій поліклініці. А тут прийди з хворою дитиною за талоном, а тоді на відповідну годину потрібно прийти знову. Що значить в декреті,на їхні місця нікого не беруть, треба чекати 3 роки? А якщо ще 3 педіатра підуть в декрет, тоді що закрити поліклініку чи посадити одного педіатра на все місто?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

23 Листопада, Субота
22 Листопада, П’ятниця

Sinoptik - logo

Погода на найближчий час